Ακόμη κι αν ακούγεται παράδοξο, λοιπόν, υπάρχουν τρόποι να κάνετε την καθημερινή σας συμβίωση με μια μοτοσικλέτα ακόμη πιο οικονομική. Για να το επιτύχετε αυτό, πρέπει σε γενικές γραμμές να επικεντρώσετε σε δύο τομείς: την κατάσταση της μοτοσικλέτας σας και τον τρόπο οδήγησης.
Όσον αφορά στον πρώτο, μάλλον δεν χρειάζεται πολλές εξηγήσεις. Είναι λογική η σύνδεση της οικονομίας με την κατάσταση που βρίσκεται μια μοτοσικλέτα, καθώς ένα μοντέλο που δεν είναι σε άριστη κατάσταση θα καταναλώσει περισσότερο καύσιμο και θα δεχθεί μεγαλύτερης έκτασης φθορές στον εξοπλισμό του, με αποτέλεσμα περισσότερες και πιο ακριβές επισκευές. Για το λόγο αυτό, η μοτοσικλέτα και κάθε κομμάτι του εξοπλισμού της πρέπει να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, όχι μόνο για λόγους ασφάλειας, αλλά και οικονομίας.
Ο δεύτερος τομέας είναι αυτός της οδήγησης. Η χαλαρή οδήγηση και κυρίως αυτή που διαθέτει σταθερό ρυθμό, είναι σίγουρα πιο οικονομική. Φυσικά, δεν προτείνουμε οδήγηση με ενοχλητικά μικρές ταχύτητες - όσο κι αν αυτό αποδεικνύεται οικονομικό. Προτείνουμε οδήγηση με ρυθμό, αυτή που δεν χρειάζεται απότομες εναλλαγές ταχύτητας και κινήσεις πανικού.
Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά σε κάποιες χρήσιμες συμβουλές και ξεκινήστε την οικονομία!
· Φροντίστε η μοτοσικλέτα σας να βρίσκεται πάντα σε άριστη κατάσταση. Όταν όλα λειτουργούν όπως πρέπει, μειώνεται όχι μόνο η πιθανότητα ζημιών και βλαβών, αλλά και η κατανάλωση καυσίμου. Μην αμελείτε, λοιπόν, τα προγραμματισμένα service σας.
· Ανακαλύψτε και ακολουθήστε τον οικονομικότερο δρόμο από το σπίτι στη δουλειά και από τη δουλειά στο σπίτι. Προσοχή: οικονομικότερος δεν σημαίνει απαραίτητα και συντομότερος. Αποφύγετε, αν μπορείτε, τους δρόμους με πολλή κίνηση και τις διαδρομές με πολλά φανάρια, ώστε να αποφευχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το ενδεχόμενο να μένετε ακινητοποιημένοι με τον κινητήρα αναμμένο.
· Οδηγήστε σταθερά και με ρυθμό, χωρίς να αναγκάζεστε να επιταχύνετε ή να φρενάρετε απότομα. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσετε αρκετό καύσιμο, αποφεύγοντας τις απότομες αλλαγές ταχύτητας.
· Με την ίδια λογική, μην βιάζεστε να φτάσετε πρώτοι σε ένα κόκκινο φανάρι, αφού, ούτως ή άλλως, θα αναγκαστείτε να περιμένετε.
· Βασιστείτε λιγότερο στο "φρένο" του κινητήρα και χρησιμοποιήστε το μόνο όταν το κρίνετε απαραίτητο.
· Αναζητήστε το οικονομικότερο βενζινάδικο. Δεν χρειάζεται να τρέχετε από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη για να το βρείτε -απλά κάντε μια έρευνα αγοράς στη γειτονιά σας, αλλά και στη διάρκεια των συχνών διαδρομών σας.
· Το να αρκείστε στην κάποιων ετών μοτοσικλέτα σας και να μην αγοράζετε κατ´ εξακολούθηση κάποιο νέο μοντέλο, είναι σίγουρα μια επιτυχημένη οικονομική στρατηγική. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, η παλαιότερη μοτοσικλέτα σας γίνεται ακριβότερη στη χρήση της, όσον αφορά στις επισκευές, στα ανταλλακτικά και στην κατανάλωση.
· Μάθετε να κάνετε μόνοι σας ορισμένες μικροεπισκευές ή ρυθμίσεις, προκειμένου να εξοικονομείτε κάποια χρήματα, όπως είναι η απλούστατη ρύθμιση της αλυσίδας, η αντικατάσταση ενός σπασμένου φλας ή η αλλαγή λαδιών. Φυσικά, συνιστούμε να μη δοκιμάσετε διαδικασίες που δεν γνωρίζετε ή δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να πραγματοποιήσετε.
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Η CFMOTO προχωράει στην παραγωγή του πρώτου της V4 1000 κυβικών σε συνεργασία με την KTM
KYMCO, Yadea και Voge: Νέα μοντέλα από την EICMA στην Ελλάδα μέσω της Mototrend
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
QJMOTOR SRT 700SX: Off-Road χαρακτήρας με επώνυμα περιφερειακά
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr