Η αλλαγή της εξάτμισης δε συνίσταται σε καμία περίπτωση στο ξεβίδωμα του παλιού τελικού και το βίδωμα του νέου. Γι’ αυτό λοιπόν εξετάστε προσεκτικά όλες τις παραμέτρους πριν προβείτε στην αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης.
· Αρχικά, απευθυνθείτε σε έμπειρο τεχνικό και αναζητείστε εξάτμιση που να είναι κατασκευασμένη ειδικά για τη μοτοσικλέτα σας.
· Για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα απαιτούνται συνήθως και αλλαγές στις ρυθμίσεις (π.χ. στη διαχείριση του καυσίμου). Αν απλά αλλάξετε τελικό χωρίς περαιτέρω αλλαγές, το πιθανότερο είναι να βάλετε μια ωρολογιακή βόμβα στον κινητήρα και με τον καιρό να σας ανταμείψει με φθορές.
· Ζητήστε δυναμομέτρηση με τη νέα εξάτμιση για να έχετε στοιχεία για το αν λειτουργεί σωστά και να δείτε αν όντως βελτιώνει την απόδοση. Ζητείστε επίσης βεβαίωση πως πληροί τις προδιαγραφές θορύβου.
· Αν θέλετε να αλλάξετε τη δομή της εξάτμισης π.χ. να αλλάξετε τον αριθμό των τελικών ή να τη «βγάλετε» από άλλο σημείο, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, έμπειρο μηχανικό και ίσως αρκετό «παιχνίδι» με τις ρυθμίσεις. Κοινώς, περισσότερη δουλειά και πολλαπλάσιο κόστος.
· Για να μην το μετανιώσετε αργότερα (καθώς και το κόστος δεν είναι αμελητέο), ελέγξτε αν η νέα εξάτμιση διαθέτει προστατευτικό κάλυμμα για να μην καίγεται ο συνεπιβάτης (ή και τα πλαστικά που βρίσκονται κοντά), ή αν δυσχεραίνει το φόρτωμα (ακραίο, αλλά μπορεί να συμβεί).
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Η CFMOTO προχωράει στην παραγωγή του πρώτου της V4 1000 κυβικών σε συνεργασία με την KTM
KYMCO, Yadea και Voge: Νέα μοντέλα από την EICMA στην Ελλάδα μέσω της Mototrend
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
QJMOTOR SRT 700SX: Off-Road χαρακτήρας με επώνυμα περιφερειακά
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr