Φυσικά και δεν είναι τόσο εύκολη όσο ακούγεται και χρειάζεται εγκράτεια και σύνεση. Καλό είναι να γίνεται σταδιακά, αλλά επειδή τα πάθη δύσκολα χαλιναγωγούνται (και τα δίτροχα είναι μεγάλο πάθος), δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε αναβάτες να μεταπηδούν από τους 10 ίππους στους 100…χωρίς ενδιάμεση στάση! Προσοχή, λοιπόν, γιατί μια τέτοια πορεία κρύβει αρκετές παγίδες.
· Αρχικά θα πρέπει να προσαρμοστείτε στο αυξημένο βάρος της μοτοσικλέτας. Προσοχή χρειάζεται όταν σταματάτε, γιατί τα επιπλέον κιλά της νέας σας αγαπημένης απαιτούν γερά πόδια και σταθερά πατήματα. Τον πρώτο καιρό καλό θα είναι να αποφύγετε τους δύσκολους ελιγμούς, αλλά και το συνεπιβάτη.
· Οι περισσότεροι σας εφιστούν την προσοχή στο γκάζι, αλλά εξίσου ιδιαίτερη μεταχείριση απαιτεί και το φρένο, ειδικά το μπροστινό. Aν έχετε κάνει το μεγάλο βήμα από ένα παπί σε ένα sport, για παράδειγμα, να είστε σίγουροι ότι το μπροστινό φρένο είναι πολύ πιο δυνατό και πολύ πιο επιρρεπές σε μπλοκάρισμα, αν δεν το χρησιμοποιήσετε σωστά.
· Το δεξί χέρι πρέπει να υπακούει στο μυαλό και στην αρχή να φερθεί τρυφερά στο γκριπ του γκαζιού. Το να αντιλαμβάνεστε την ταχύτητα, με την οποία κινείστε, χωρίς να κοιτάτε το κοντέρ είναι βασικό και είναι θέμα ενστίκτου και εμπειρίας. Προσοχή μέχρι να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα για μη βρεθείτε χωρίς να το καταλάβετε να οδηγείτε με 150 χλμ. σε αστική περιοχή.
· Σε γενικές γραμμές, η μετάβαση στα πολλά κυβικά (ή ακόμα και η αλλαγή κατηγορίας π.χ. από on-off σε sport) απαιτεί προσοχή για μη βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Να θυμάστε επίσης πως το κρίσιμο διάστημα δεν είναι η πρώτη εβδομάδα, καθώς τότε έχετε τα μάτια σας 14, αλλά μετά από λίγο διάστημα, όταν υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι έχετε προσαρμοστεί και χαλαρώνετε.
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Η CFMOTO προχωράει στην παραγωγή του πρώτου της V4 1000 κυβικών σε συνεργασία με την KTM
KYMCO, Yadea και Voge: Νέα μοντέλα από την EICMA στην Ελλάδα μέσω της Mototrend
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
QJMOTOR SRT 700SX: Off-Road χαρακτήρας με επώνυμα περιφερειακά
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr