Με το κλίμα που επικρατεί στην οικονομία το βλέμμα όλων έχει στραφεί για τα καλά στο προσιτό δίκυκλο και την οικονομική μετακίνηση. Μήπως όμως αυτό μπορεί να δώσει ώθηση αλλά και χώρο στην απόκτηση μιας μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού;
Η αγορά μιας μεγάλης σε κυβισμό μοτοσικλέτας αποτελούσε ένα όνειρο που μπορούσε σχετικά εύκολα να γίνει πραγματικότητα, μέχρι πριν από δύο-τρία χρόνια, με τα γνωστά καταναλωτικά δάνεια express. Το κλίμα που επικρατεί σήμερα λειτουργεί φυσικά αποτρεπτικά για την αγορά μιας τέτοιας μοτοσικλέτας, ειδικά όταν μιλάμε για ένα καινούριο μοντέλο. Ωστόσο, το συγκεκριμένο οικονομικό κλίμα που έχει φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μας γενικότερα έχει αντιστρέψει τις ισορροπίες στην αγορά του μεταχειρισμένου σε όλες τις κατηγορίες. Έτσι, μεταχειρισμένα παπιά για παράδειγμα, που παλιότερα τα κοιτούσαμε με μισό μάτι αφού εύκολα μπορούσαμε να τα αποκτήσουμε ως καινούρια, είναι πλέον ανάρπαστα έχοντας την ίδια στιγμή ανεβάσει την τιμή τους. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. Για αυτό το λόγο βλέπουμε μοντέλα με τιμές απλησίαστες ακόμη και ως μεταχειρισμένα να πωλούνται πλέον σε πολύ καλή κατάσταση σε τιμές παπιού!
Έχοντας λοιπόν στην κατοχή σας ένα μικρό και οικονομικό δίκυκλο σκεφτείτε το εξής. Με λίγα χρήματα μπορείτε πλέον να κάνετε δική σας μια πραγματικά ξεχωριστή μοτοσικλέτα που δεν θα χρησιμοποιείτε βέβαια καθημερινά-όπως παλιότερα-αλλά θα μπορείτε να τη χαρείτε, για παράδειγμα, ένα Σαββατοκύριακο το μήνα. Η περιορισμένη χρήση της συνεπάγεται αυτόματα και περιορισμένα έξοδα χρήσης και συντήρησης αφού έτσι και το σέρβις αργεί να έρθει και τα υπόλοιπα έξοδα κρατούνται σε απολύτως λογικά επίπεδα. Για τους φίλους που αρέσκονται στα track days το κόστος μπορεί να πέσει ακόμη περισσότερο αφού για μια μοτοσικλέτα που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην πίστα δεν χρειάζεται να πληρώνετε ούτε ασφάλεια αλλά ούτε και τέλη κυκλοφορίας.
Σκεφτόμενοι λοιπόν τα παραπάνω και έχοντας πλέον προσαρμοστεί στις στενότερες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν μήπως είναι καιρός να δείτε ξανά πιο ζεστά την αγορά μιας μοτοσικλέτας που τόσο πολύ θέλατε να αποκτήσετε; Θεωρείτε πως με κάποιες μικρές θυσίες είναι αυτό εφικτό; Ή μήπως τα οικονομικά ενός νοικοκυριού είναι πλέον τόσο “σφιχτά” που απλά δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους κινήσεις;
Πράγματι υπάρχουν μεγάλες ευκαρίες όχι τόσο στα μεσαία αλλά κυρίως στα μεγάλα κυβικά. Μηχανές 5-ετίας.7-ετίας με λίγα χλμ και τιμή καινούργιου παπιού! Fazer 1000,Z750,GSXR,KLV,V-Strom κλπ. Αν έχεις και ένα παπί για κάθε μέρα,μπορείς ίσως να την έχεις και να γράφει κάποια΄΄ποιοτικά΄΄ χιλιόμετρα ελεύθερου χρόνου. Προσοχή να είναι όμως πραγματική ευκαιρία με αναλώσιμα και μηχανικά μέρη σε καλή κατάσταση και να μην θέλει άλλα τόσα λεφτά για μαζέματα!!
Το άρθρο δεν έχει άδικο. Μπορεί κάποιος να πάρει πλέον μοτοσικλέτα που ήταν άλλοτε ακριβη με λίγα λεφτά. Αυτό που απασχολεί όμως τον κόσμο έχει να κάνει με το γεγονός ότι η οικονομία δεν έχει σταθεροποιηθεί ακόμα. Ως αποτέλεσμα κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Για τέτοιου είδους πολυτέλειες μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη.
Συμφωνώ με αυτή τη γνώμη. Νομίζω ότι κάποιος μπορεί πλέον να κάνει μια μεγάλη μοτοσικλέτα δική του. Φυσικά μόνο μεταχειρισμένη από ότι κατάλαβα. Σίγουρα μια από τις μοτοσικλέτες που ονειρευόμασταν ως παιδιά., Εγώ πλέον είμαι 35 και τα R1 και τα CBR900RR που ήθελα στα 18 μου τα βρίσκω πλέον σε τιμές παπιού.
Σε πολύ χαμηλές τιμές βρίσκει κανείς μοτοσικλέτες αλλά είναι πολύ παλιές. Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο και το χρήμα να τις αποκτήσει κάποιος. Ίσως αν το σέρβις που χρειάζονται να μην είναι πολύ ακριβό. Όπως και να έχει θέλει ψάξιμο η δουλειά.
Μια μικρή και οικονομική μοτοσικλέτα μπορεί στα αλήθεια να μειώσει σημαντικά το ετήσιο κόστος κίνησης. Αυτό μπορεί να επιτρέψει σε κάποιον να αγοράσει μια μεγάλη σε κυβισμό μέσα σε περίοδο κρίσης. Το κόστος αγοράς της εξισσοροπείτε. Αλλά αυτός που θα την αγοράσει πρέπει να είναι συνειδητοποιημένος δικυκλιστής.
Aχ παίζετε με τον πόνο μας. Από προσφορά άλλο τίποτα αλλά αν δεν έχεις λεφτά τι να το κάνεις; Από εκεί που κοιτούσαμε με παράπονο στις βτιρίνες μηχανές που δε μπορούσαμε να πάρουμε τώρα τις κοιτάμε στις αγγελίες. Αν είχα τα χρήματα πάντως δε θα έχανα την ευκιαρία. Γιατι για ευκαιρίες μιλάμε
Υπάρχει μεγάλη προσφορά σε μοτοσικλέτες άλλοτε αρκιβές. Τώρα οι τιμές τους βρίσκονται πολύ χαμηλά. Αλλά δύσκολα μπορεί να ξοδευτεί κάποιος και να τις πάρει. Ακριβά τα σέρβις και πολυτέλεια τα 2-3 χιλιάρικα για να τις αγοράσεις.
Πράγματι υπάρχουν μεγάλες ευκαρίες όχι τόσο στα μεσαία αλλά κυρίως στα μεγάλα κυβικά. Μηχανές 5-ετίας.7-ετίας με λίγα χλμ και τιμή καινούργιου παπιού! Fazer 1000,Z750,GSXR,KLV,V-Strom κλπ. Αν έχεις και ένα παπί για κάθε μέρα,μπορείς ίσως να την έχεις και να γράφει κάποια΄΄ποιοτικά΄΄ χιλιόμετρα ελεύθερου χρόνου. Προσοχή να είναι όμως πραγματική ευκαιρία με αναλώσιμα και μηχανικά μέρη σε καλή κατάσταση και να μην θέλει άλλα τόσα λεφτά για μαζέματα!!
Το άρθρο δεν έχει άδικο. Μπορεί κάποιος να πάρει πλέον μοτοσικλέτα που ήταν άλλοτε ακριβη με λίγα λεφτά. Αυτό που απασχολεί όμως τον κόσμο έχει να κάνει με το γεγονός ότι η οικονομία δεν έχει σταθεροποιηθεί ακόμα. Ως αποτέλεσμα κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Για τέτοιου είδους πολυτέλειες μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη.
Συμφωνώ με αυτή τη γνώμη. Νομίζω ότι κάποιος μπορεί πλέον να κάνει μια μεγάλη μοτοσικλέτα δική του. Φυσικά μόνο μεταχειρισμένη από ότι κατάλαβα. Σίγουρα μια από τις μοτοσικλέτες που ονειρευόμασταν ως παιδιά., Εγώ πλέον είμαι 35 και τα R1 και τα CBR900RR που ήθελα στα 18 μου τα βρίσκω πλέον σε τιμές παπιού.
Σε πολύ χαμηλές τιμές βρίσκει κανείς μοτοσικλέτες αλλά είναι πολύ παλιές. Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο και το χρήμα να τις αποκτήσει κάποιος. Ίσως αν το σέρβις που χρειάζονται να μην είναι πολύ ακριβό. Όπως και να έχει θέλει ψάξιμο η δουλειά.
Μια μικρή και οικονομική μοτοσικλέτα μπορεί στα αλήθεια να μειώσει σημαντικά το ετήσιο κόστος κίνησης. Αυτό μπορεί να επιτρέψει σε κάποιον να αγοράσει μια μεγάλη σε κυβισμό μέσα σε περίοδο κρίσης. Το κόστος αγοράς της εξισσοροπείτε. Αλλά αυτός που θα την αγοράσει πρέπει να είναι συνειδητοποιημένος δικυκλιστής.
Aχ παίζετε με τον πόνο μας. Από προσφορά άλλο τίποτα αλλά αν δεν έχεις λεφτά τι να το κάνεις; Από εκεί που κοιτούσαμε με παράπονο στις βτιρίνες μηχανές που δε μπορούσαμε να πάρουμε τώρα τις κοιτάμε στις αγγελίες. Αν είχα τα χρήματα πάντως δε θα έχανα την ευκιαρία. Γιατι για ευκαιρίες μιλάμε
Υπάρχει μεγάλη προσφορά σε μοτοσικλέτες άλλοτε αρκιβές. Τώρα οι τιμές τους βρίσκονται πολύ χαμηλά. Αλλά δύσκολα μπορεί να ξοδευτεί κάποιος και να τις πάρει. Ακριβά τα σέρβις και πολυτέλεια τα 2-3 χιλιάρικα για να τις αγοράσεις.
Οταν λες εφικτη λογο κρισης τι εννοεις? το λεω γιατι βλεπω μοτο απο 800 - 1200 κε μετα το 2009 να ειναι 1200-2000 ευρω λιγοτερα απο την καινουργια