Τα χρήματα που καλούμαστε να καταβάλλουμε για την αγορά ενός προσιτού δικύκλου έχουν σήμερα μεγαλύτερη σημασία από ποτέ καθώς μπορούν να αποφέρουν άμεσα για εμάς κέρδη ή ζημιές. Συμφωνείτε;
Εξαιτίας των σημερινών συνθηκών, κάθε ευρώ που ξοδεύεται πρέπει να πιάνει οπωσδήποτε τόπο. Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με την αγορά ενός μικρού σε κυβισμό και προσιτού δικύκλου που θα το χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας με στόχο να γλιτώσουμε χρήματα.
Στην ελληνική αγορά υπάρχουν δεκάδες προσιτά μοντέλα από δεκάδες κατασκευαστές που μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτό το σκοπό. Ωστόσο, αν και όλα είναι προσιτά η διαφορά στις τιμές τους μπορεί να χαρακτηριστεί σημαντική. Στα παπιά, για παράδειγμα (για να μιλήσουμε για όμοια πράγματα), μπορεί κάποιος να αποκτήσει ένα μοντέλο με λιγότερα από 1.000 ευρώ με το ταβάνι να φτάνει σχεδόν μέχρι τα 3.000 για δύο μοντέλα που κάνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα. Ακόμη και αν κοιτάξει κανείς παπιά που ανήκουν στην ίδια «υποκατηγορία» όπως τα μοντέλα των 110 κ.εκ. θα βρει καιεκείσημαντικές διαφορές σε μια ομάδα δικύκλων που είναι ούτως ή άλλως ιδιαίτερα προσιτή στο κοινό.
Οι λόγοι για αυτή τη διαφορά στην τιμή είναι και πολλοί και σημαντικοί. Το όνομα και το κύρος του κατασκευαστή, η τεχνολογία και η ποιότητα που χαρακτηρίζει το εκάστοτε μοντέλο, το κύρος του αντιπρόσωπου του δίκυκλου, το μέγεθος του δικτύου των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, το κόστος σε εργασία και ανταλλακτικά, η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, αλλά και οι εγγυήσεις που παρέχει ο εκάστοτε κατασκευαστής είναι οι κύριοι λόγοι για αυτό το τεράστιο εύρος στις τιμές.
Με λίγα λόγια μέσα στη τιμή ενός δίκυκλου περιλαμβάνονται (ή εξαιρούνται…) όλα τα παραπάνω που μπορούν να κάνουν και τη διαφορά, σε βάθος χρόνου, ανάμεσα σε ήσυχη καθημερινή μετακίνηση και το ρίσκο να μείνει κάποιος «εκτεθειμένος» σε περίπτωση που πάει κάτι στραβά.
Με το «στραβά» δεν εννοούμε μόνο την περίπτωση βλάβης αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει ένα δίκυκλο (δυνατά φρένα, ισχυρός κινητήρας, ποιοτικές αναρτήσεις) που θα μπορούσαν να αποβούν σωτήρια σε μια δύσκολη στιγμή.
Στην τιμή ενός δίκυκλου περιλαμβάνεται παράλληλα και η… «επιστροφή χρημάτων» όταν έρθει η ώρα να αγοράσετε κάποιο άλλο και να το πουλήσετε ως μεταχειρισμένο. «Ό,τι πληρώνεις παίρνεις» λέει ο σοφός λαός και «ό,τι αγοράζεις ανάλογα πουλάς» θα συμπληρώσουμε εμείς. Το τελευταίο ισχύει ειδικά για τα μικρά και χρηστικά δίκυκλα που έχουν ιδιαίτερη ζήτηση και σαν μεταχειρισμένα.
Όλα τα παραπάνω οδηγούν τον αγοραστή στο εξής σημαντικό δίλημμα· Να αγοράσει ένα «επώμυμο» δίκυκλο με λίγο υψηλότερη τιμή για να καλύψει τις καθημερινές του ανάγκες ή ένα φθηνότερο, σχετικά άγνωστου κατασκευαστή και ίσως αμφιβόλου ποιότητας μοντέλο παίρνοντας και το ανάλογο ρίσκο;
-Εσείς τι κάνατε ή τι θα κάνατε σε ανάλογη περίπτωση;
-Θα τα σκεφτείτε τα παραπάνω αν πάτε να αγοράσετε μικρό και χρηστικό δίκυκλο;
-Η τιμή παίζει για εσάς τον σημαντικότερο ρόλο ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σας;
-Θεωρείτε τα «επώνυμα» μοντέλα ως μια «ασφαλή επένδυση» για την ψυχική ηρεμία και τα χρήματά σας; Ή πιστεύετε πως τα φθηνότερα αλλά «ανώνυμα» δίκυκλα αξίζουν το ρίσκο γιατί θα σας γλιτώσουν χρήματα τουλάχιστον κατά την αγορά τους;
ολα κινεζικα ειναι εγω αγορασα σε rent a moto 20 derbi 50 και ειναι ολα με κινεζικα χαρτια και δεν φτανει αυτο εχουν αρχισει τα προβληματα ποτε σπανε τα διαφραγματα απο την εξατμιση ποτε προβλημα στα ηλεκτρικα μεχρι και τα σωλινακια τησ βενζινας λοιωνουν τι να πουμε μετα να παω να τους τα χτηπαω στο κεφαλι?κατα τα αλλα ειναι piaggio
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ-ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ ΙΔ.ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ". ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΣΟ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ...ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!(ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ...). ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΕΡΟΜΕΝΑ ΩΣ made in japan ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΟΙ ΤΙΜΕΣ,ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ! ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ! ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ 100% ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ SR400 35TH ANNIVERSARY ΤΗΣ YAMAHA, Η V*STAR 250, ΤΟ SUZUKI MARAUDER GZ250,ΤΟ HONDA SHADOW, Κ.ΛΠ. ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΑ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ Η ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΕΣ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ...θΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η virago, ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ (100% ΙΑΠΩΝΙΚΟ CUSTOM-CRUISER ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΒΤΔΑ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ BEST SELLER ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ-ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ ΙΔ.ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ". ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΣΟ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ...ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!(ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ...). ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΕΡΟΜΕΝΑ ΩΣ made in japan ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΟΙ ΤΙΜΕΣ,ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ! ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ! ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ 100% ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ SR400 35TH ANNIVERSARY ΤΗΣ YAMAHA, Η V*STAR 250, ΤΟ SUZUKI MARAUDER GZ250,ΤΟ HONDA SHADOW, Κ.ΛΠ. ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΑ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ Η ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΕΣ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ...θΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η virago, ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ (100% ΙΑΠΩΝΙΚΟ CUSTOM-CRUISER ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΒΤΔΑ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ BEST SELLER ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...
Δυστηχώς η τιμή παίζει σήμερα τον μεγαλύτερο ρόλο για να αγοράσει κανείς φτηνό μηχανάκι. Γιαυτό πολλοί στρέφονται στα κινέζικα μπας και γλιτώσουν κανένα φράγκο που δεν περισεύει έτσι κι αλλιώς. Δεν το βλέπουν αυτό οι μεγάλες εταιρίες να βγάλουν κανένα άτοκο πρόγραμμα να μπορεί να αγοράζει ο κόσμος με ασφάλεια; Πραγματικά άτοκο όμως. Όχι να τα περνάνε στην τιμή και να τα πασάρουν έτσι.
Ποια γιαπωνέζικα;! Όλα στην Κίνα φτιάχνονται και τις τις γύρω χώρες. Αυτό που διαφέρει είναι τα στάνταρ που θέτει ο κάε κατασεκυαστής. Έχω δει αρκετά κινέζικα από κοντά και δεν μου παει να δώσω λεφτά για κανένα γιατί κάτι μου λέει οτι θα τα κλαίω μετά. Κάλλιο δέκα και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρι. Τουτέστιν ψωνίζω από καλή μάρκα και ξενοιάζω.
Πριν από πέντε χρόνια αγόρασα μια συνειδητοποιημένα μια μικρή κινέζικη γουρούνα στα 200 κεκ. Δεν θα πω μάρκα. Η τιμή της δεν είχε καμία σχέση με τα γιαπωνέζικα ή τα αμερικάνικα. Πέρασα τρία χρόνια μαζί της στα οποία μου έβγαλε δύο τρία σοβάρα προβλήματα αλλά όταν τα διόρθωσα με aftermarket ανταλλακτικά δεν ξαναχάλασε. Πήγα παντου αλλά πέρασα και δύσκολα μαζί της. Πάλι τέτοια πάντως θα αγόραζα γιατί αν και ζημιάρικη στην αρχή μου γλίτωσε πολλά λεφτα κατά την αγορά της. Το ίδιο έχω κάνει και με το παπί μου. Δεν συγκρίνεται ποιοτικά με τα γιαπωνέζικα αλλά δεν έχει πάθει τίποτα σοβαρό. Μικρά πρβλήματα που τα φτιάχνεις μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά μαζί τους.
Καλύτερα ακριβότερο και να κρατήσει παρά φθηνότερο και να διαλύσει μετά από κανάδυο χρόνια. ’σε που αν είναι μάρκα με έκαψες δεν θα μπορείς μετά να το πουλήσεις ούτε για παλιοσίδερα. Πόσο μάλλον να βρεις ανταλλακτικά για να το φτιάξεις να πάθει κάτι. Οι κινέζοι τα ανανεώνουν κάθε λίγο και λιγάκι.
Αφού μιλάμε για προστιά δίκυκλα τότε νομίζω ότι είνα καλύτερο να δώσει κανείς 300-400 ευρώ παραπάνω στην αρχή παρά να πάει να πάρει το πιο φτηνό που κυκλοφορεί και μετά να προσεύχεται να μην του πάθει κάτι και το κλαίει. Σίγουρα θα τα πάρει τα λεφτά του πίσω όσο περνά ο καιρός. Θα έχει και κάποιον αξιόπιστο να στραφεί αν πάει κάτι στραβά όπως λέτε.
ολα κινεζικα ειναι εγω αγορασα σε rent a moto 20 derbi 50 και ειναι ολα με κινεζικα χαρτια και δεν φτανει αυτο εχουν αρχισει τα προβληματα ποτε σπανε τα διαφραγματα απο την εξατμιση ποτε προβλημα στα ηλεκτρικα μεχρι και τα σωλινακια τησ βενζινας λοιωνουν τι να πουμε μετα να παω να τους τα χτηπαω στο κεφαλι?κατα τα αλλα ειναι piaggio
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ-ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ ΙΔ.ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ". ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΣΟ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ...ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!(ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ...). ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΕΡΟΜΕΝΑ ΩΣ made in japan ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΟΙ ΤΙΜΕΣ,ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ! ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ! ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ 100% ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ SR400 35TH ANNIVERSARY ΤΗΣ YAMAHA, Η V*STAR 250, ΤΟ SUZUKI MARAUDER GZ250,ΤΟ HONDA SHADOW, Κ.ΛΠ. ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΑ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ Η ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΕΣ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ...θΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η virago, ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ (100% ΙΑΠΩΝΙΚΟ CUSTOM-CRUISER ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΒΤΔΑ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ BEST SELLER ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ-ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ "ΕΠΩΝΥΜΗ ΙΔ.ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ". ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΣΟ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ...ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!(ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ...). ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΕΡΟΜΕΝΑ ΩΣ made in japan ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΟΙ ΤΙΜΕΣ,ΩΣΤΟΣΟ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ! ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ! ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ 100% ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ SR400 35TH ANNIVERSARY ΤΗΣ YAMAHA, Η V*STAR 250, ΤΟ SUZUKI MARAUDER GZ250,ΤΟ HONDA SHADOW, Κ.ΛΠ. ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΑ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ Η ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΕΣ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ...θΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η virago, ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ (100% ΙΑΠΩΝΙΚΟ CUSTOM-CRUISER ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΒΤΔΑ), ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ BEST SELLER ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...
Δυστηχώς η τιμή παίζει σήμερα τον μεγαλύτερο ρόλο για να αγοράσει κανείς φτηνό μηχανάκι. Γιαυτό πολλοί στρέφονται στα κινέζικα μπας και γλιτώσουν κανένα φράγκο που δεν περισεύει έτσι κι αλλιώς. Δεν το βλέπουν αυτό οι μεγάλες εταιρίες να βγάλουν κανένα άτοκο πρόγραμμα να μπορεί να αγοράζει ο κόσμος με ασφάλεια; Πραγματικά άτοκο όμως. Όχι να τα περνάνε στην τιμή και να τα πασάρουν έτσι.
Ποια γιαπωνέζικα;! Όλα στην Κίνα φτιάχνονται και τις τις γύρω χώρες. Αυτό που διαφέρει είναι τα στάνταρ που θέτει ο κάε κατασεκυαστής. Έχω δει αρκετά κινέζικα από κοντά και δεν μου παει να δώσω λεφτά για κανένα γιατί κάτι μου λέει οτι θα τα κλαίω μετά. Κάλλιο δέκα και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρι. Τουτέστιν ψωνίζω από καλή μάρκα και ξενοιάζω.
Πριν από πέντε χρόνια αγόρασα μια συνειδητοποιημένα μια μικρή κινέζικη γουρούνα στα 200 κεκ. Δεν θα πω μάρκα. Η τιμή της δεν είχε καμία σχέση με τα γιαπωνέζικα ή τα αμερικάνικα. Πέρασα τρία χρόνια μαζί της στα οποία μου έβγαλε δύο τρία σοβάρα προβλήματα αλλά όταν τα διόρθωσα με aftermarket ανταλλακτικά δεν ξαναχάλασε. Πήγα παντου αλλά πέρασα και δύσκολα μαζί της. Πάλι τέτοια πάντως θα αγόραζα γιατί αν και ζημιάρικη στην αρχή μου γλίτωσε πολλά λεφτα κατά την αγορά της. Το ίδιο έχω κάνει και με το παπί μου. Δεν συγκρίνεται ποιοτικά με τα γιαπωνέζικα αλλά δεν έχει πάθει τίποτα σοβαρό. Μικρά πρβλήματα που τα φτιάχνεις μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά μαζί τους.
Καλύτερα ακριβότερο και να κρατήσει παρά φθηνότερο και να διαλύσει μετά από κανάδυο χρόνια. ’σε που αν είναι μάρκα με έκαψες δεν θα μπορείς μετά να το πουλήσεις ούτε για παλιοσίδερα. Πόσο μάλλον να βρεις ανταλλακτικά για να το φτιάξεις να πάθει κάτι. Οι κινέζοι τα ανανεώνουν κάθε λίγο και λιγάκι.
Αφού μιλάμε για προστιά δίκυκλα τότε νομίζω ότι είνα καλύτερο να δώσει κανείς 300-400 ευρώ παραπάνω στην αρχή παρά να πάει να πάρει το πιο φτηνό που κυκλοφορεί και μετά να προσεύχεται να μην του πάθει κάτι και το κλαίει. Σίγουρα θα τα πάρει τα λεφτά του πίσω όσο περνά ο καιρός. Θα έχει και κάποιον αξιόπιστο να στραφεί αν πάει κάτι στραβά όπως λέτε.