Με επιδόσεις που συγκρίνονται με εκείνες των προ 10ετών superbikes η νέα γενιά των mega on-off/adventure είναι ότι πιο καυτό κυκλοφορεί στους δρόμους. Μήπως όμως οι επιδόσεις τους είναι υπερβολικές για τον χαρακτήρα τους;
Τα mega on-off/adventure είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία που έχει αποκτήσει παγκόσμιο κοινό χάρη στα πολυπρόσωπα μοντέλα που την απαρτίζουν. Ταξιδεύουν σχεδόν τόσο άνετα όσο και οι sport touring αλλά είναι πιο πρακτικές στην καθημερινή μετακίνηση. Δεν δυσανασχετούν σε κακής ποιότητας οδόστρωμα, όπως αυτές, ενώ στο χώμα, ακόμη και τα μοντέλα με τροχούς 17 ιντσών έχουν το πάνω χέρι, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο τύπο μοτοσικλέτας σε αυτά τα κυβικά. Για να μη μιλήσουμε για μοντέλα που προσφέρουν και διασκέδαση στον αναβάτη τους σε αυτό το τερέν.
Παράλληλα έχουν την ικανότητα να κινούνται άνετα και ταχύτατα και στο επαρχιακό δίκτυο ενώ κάποιοι εκπρόσωποι θα βάλουν πολύ δύσκολα και σε sport κατασκευές. Μοτοσικλέτες δηλαδή για όλες τις χρήσεις με κύρια χαρακτηριστικά τους την φιλικότητα σε όλα τα επίπεδα και μια συνολική απόδοση για τον πραγματικό κόσμο.
Τα τελευταία χρόνια οι απαιτήσεις του κοινού έχουν μεγαλώσει-αλλάξει για την συγκεκριμένη κατηγορία. Οι κατασκευαστές ανταποκρίνονται σε αυτές τις απαιτήσεις παρουσιάζοντας ολοένα και ισχυρότερες, πιο πολύπλοκες και σε μερικές περιπτώσεις βαρύτερες μοτοσικλέτες, όταν πριν από λίγα χρόνια οι 100 ίπποι ήταν ένα απόλυτα αποδεκτό νούμερο. Σήμερα βλέπουμε ιπποδυνάμεις που ξεκινούν περίπου από τους 120 και φτάνουν μέχρι και τους 150 ίππους και κάνουν το νέο Suzuki V-Strom 1000 των 100 ίππων να μοιάζει με μοτοσικλέτα άλλης εποχής. Η Suzuki υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη ισχύς, σε συνδυασμό «με το χαμηλότερο βάρος της κατηγορίας» είναι αρκετή για άνετη και ευχάριστη «οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες» και ότι δεν θα πρέπει να βιαστούμε κρίνουμε τη νέα δημιουργία της, με βάση τις εξελίξεις στην κατηγορία.
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι υπερβολικές οι ιπποδυνάμεις των σημερινών adventure/mega on-off; Η κατηγορία εξελίσσεται προς το σωστό και φυσικό της δρόμο (υπάρχει τέτοιος;!) ή έχει «εκτροχιαστεί» προς «το ισχυρότερο = καλύτερο»; Χρειάζεται ένας αναβάτης 130-150 ίππους για να ταξιδέψει γρήγορα ή οι 90-110 ίπποι είναι αρκετοί για αυτό το σκοπό; Μήπως οι κατασκευαστές, αντί να αυξάνουν την ισχύ θα έπρεπε να επικεντρώνονται σε άλλους τομείς όπως τα ακόμη αραιότερα service και η ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση;Μήπως οι εν λόγω μοτοσικλέτες έχουν γίνει πολύ δυνατές για τον μέσο αναβάτη; Έχετε εσείς κάποιο mega on-off με περισσότερους από 100 ίππους; Κατά πόσο τους αξιοποιείτε σε καθημερινή βάση; Θεωρείτε ότι σας προσφέρουν κάτι παραπάνω; Αν ναι, που (π.χ. προσπέραση με δύο άτομα);
Καλημέρα σε όλους.
Κάτοχος BMW R1150GS μοντ.2003 με 85ps. Το επόμενο του 2004 έβγαλε γύρω στα 105ps, του 2011 με διπλούς εκκεντρ. 110ps και του 2013 125ps !
Πιστεύω ότι αυτά τα άλογα σε αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν χρειάζονται. Με γύρω στα 100-110ps πιστεύω ότι είναι μια χαρά. Μεγαλύτερη έμφαση στη ροπή και μια τελική γύρω στα 220 είναι ιδανικά. Στα ταξίδια απολαμβάνεις τη διαδρομή, το στροφιλίκη και την όλη διαδικασία. Με 250 στο κοντέρ δεν απολαμβάνεις κάτι με αυτές και πάλι τις μηχανές. Εαν θέλει κάποιος τελικές, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αλλάξει κατηγορία μοτοσυκλέτας από On-Off σε Super-Sport.
Στο τελευταίο ταξίδι πριν από 3 εβδομάδες στα Βαρδούσια με κατάληξη στο πανέμορφο χωριό Αθανάσιος Διάκος Φωκίδας, παρέα με τις υπόλοιπες GS1200 έμεινα πίσω μόνο στην ευθεία της Θήβας όπου εγώ πήγαινα με την 1150 τελική με κόντρα αέρα 200km/h ενώ οι υπόλοιποι με 220km/h επί 10 λεπτά συνεχώς. Ε και....?
Ολο το υπόλοιπο ταξείδι ήταν με 140-150 km/h από όλους είτε είχαν 85ps είτε 125ps.
Το ζητούμενο είναι ο προορισμός, η ομορφιά του Ελληνικού τοπίου, η ασφαλής οδήγηση και η καλή παρέα.
Γνώμη μου...
Και με 85ps γίνονται .....
Καλημέρα σε όλους-ες !!!
καλα τα μαστοδοντα μεγαθηρια ον οφφ 100+ κυβικα αλλα θα πρεπει να βγουν και αντιστοιχα πιο μικρα,οπως εκανε η triumph % bmw με τα 800 τους.περιμενω ενα τετοιο tenere αλλα αυτο που θελω ακομα περισσοτερο ειναι να πιανουν την μικρη κατηγορια δηλαδη να ειναι ως 785 cc οσον αφορα τελη ασφαλειες κλπ.δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια ορια κυβικων στο εξωτερικο βεβαια.
Έχω αγοράσει πριν 8 χρόνια το xt660 για κοντινές αποστάσεις στην δουλειά βόλτες για μπάνιο και αραιά και που ένα ταξιδάκι. Πραγματικά ζηλεύω κάποιους που ακούω ιστορίες με μια transalp να φτάνουν μέχρι την Νορβηγία την θέληση και την αγάπη που έχουν για το ταξίδι και την εξερεύνηση. Και μετά απογοητεύομαι όταν ακούω κάποιον νεοέλληνα να αγοράζει το 1200 gs μόνο για να κάνει βόλτες στην παραλιακή. Οπότε με σύνεση αποφασίζουμε τι χρήση θέλουμε και μετά αγοράζουμε.
Ολα τα καινουργια οn off εχουν τοσο καλα traction control και αbs, με αποτελεσμα να περνουν τοσο ομαλα την extra δυναμη στο δρομο, χωρισ το φοβο που ειχαμε στα προηγουμενα.Eμενα λοιπον η extra δυναμη δεν με χαλαει, εστω κι αν τη χρειαστησ σπανια, απο τη στιγμη που οι κατασκευαστεσ εχουν μεριμνηση και στην εχουν σερβιρει με βελτιωσεισ και στο υπολοιπο πακετο.Φρενα, πλαισιο,αναρτησεισ,κ.λ.π.
Γειά σας και χρόνια πολλά!! σαν κάτοχος ενός r1200gs lc να σας πω και εγώ την γνώμη μου.. λόγω βάρους στο χώμα πρέπει να έχεις ικανότητες πολύ πάνω του μέτριου για να λες ότι κάνεις διαδρομές στο χώμα και στην άσφαλτο αντίσταση αέρα τεράστια λόγω όγκου,είναι καθαρά μαρκετινίστικο προϊόν κάτι σαν το χάμερ.. αλλά το prestiz στο cafe... τούμπανο τούμπανο..
Αν μπορείς να τα αγοράσεις - όρμα ακάθεκτος! Αυτό σημαίνει ότι έχεις κάνει το κουμάντο σου με τα οικονομικά, έχεις βάλει τις προτεραιότητές σου, και επιπλέον: έχεις τα κότσια να την κουμαντάρεις, έχεις λογική και κρίση να ρυθμίζεις το δεξί σου χέρι όπως απαιτούν ο δρόμος και η διάθεσή σου, έχεις στη διάθεσή σου φοβερά ηλεκτρονικά που, αργότερα, θα τα βλέπουμε σχεδόν σε όλα τα δίτροχα (ειδικά το traction control οπωσδήποτε) και με αυτοκρατορική άνεση, για σένα και τον συνεπιβάτη σου. Γιατί πεθαίνω να ταξιδεύω σε βροχή, δίπλα σε θάλασσα (ή μέσα σε αλπικό σύννεφο) και να ζεσταίνεται ο ...
K εγω εχω μια 1200gs toυ 2004 me 100ps , κ τα θεωρω αρκετα γι αυτου του ειδους την μοτο . Ολα τα παραπανω ειναι μονο γι αυτους που τσιμπανε στο marketing καθε εταιριας . Συνηθως οι μικροτεροι σε ηλικια .
η μηχανη δημιουργηθηκε σαν ενα φθηνο μεταφορικο μεσο.στη συνεχεια ομως ακριβηνε χανοντας ετσι τον λογο υπαρξης της<που ειναι η φθηνη αγορα και χρηση>.οι καταναλοτες δεν ακολουθουν τα εργοστασια και αγοραζουν παπακια και σκουτερακια σε ποσοστα κοντα στο 90 της εκατο....οι μηχανες που δειχνετε ειναι μονο φωτο και τιποτα αλλο.οι δρομοι της ελλαδας δεν ειναι για μεγαλες ταχυτητες.ασχοληθητε καλιτερα με ταξυδιωτικα αρθρα με μικρες μηχανες εως 250κυβικα .δωστε εμφαση στην αξιοπιστια...στα μεγαλα διαστηματα σερβις στηνχαμηλη τιμη αγορας....
kalhmera,
sigoura k gw pisteyw oti to varos einai shmantiko na kratietai xamhla afou h pleiopshfia xrhshs tous den einai ta taxidia...
oson afora th...loiph texnologia, tha hthela na dw k..hlektrika modela!!!
Έχω εδώ και 7 μήνες ένα καινούργιο adventure bike 1200 κε. Η χρήση του είναι πολύ εύκολη μέσα στην πόλη όπου κατεβαίνω κάθε ημέρα, αλλά έχω και πολυχρηστικότητα στον επαρχιακό, στον αυτοκινητόδρομο κτλ. Με μεγάλη διαφορά καλύπτει όλα τα aspects της καθημερινότητας μου και είναι και οικονομικό, καθώς καίει μικτη κατανάλωση, μεσα έξω από την πόλη 5,5 λ/100χλμ. Αν και το πιο σημαντικό είναι το συναίσθημα που σου δημιουργεί ότι δεν πάς το πρωι στην δουλειά αλλά βόλτα...
Οι αγοραστές με βαθιά τσέπη αφήνουν και τα μεγαλύτερα ποσοστά κερδους στις βιομηχανίες μοτό. Έτσι αυτές ακούν τους πελάτες τους και σχεδιάζουν τα επόμενα μοντέλα για να τους ικανοποιήσουν. Και μεγάλες ιπποδυνάμεις για αίσθηση επιτάχυνσης, και κυβικά για ροπάτη απόκριση και πολλά ηλεκτρονικά για ασφάλεια, και διαστημικές αναρτήσεις, και εξωγήινα φρένα, και τρελά εξτρα για άνεση, και το κερασάκι : και εκτός δρόμου! Το μόνο που λείπει σχεδόν πάντα είναι το μικρό βάρος (αυτό κοστίζει ακριβά - δες αεροπορική τεχνολογία)
Το αποτέλεσμα : αν έχεις πολλά χρήματα να διαθέσεις και θες on off για ¨όλα¨ παίρνεις mega on off και ΝΑΙ θες και τη μεγιστη ιπποδύναμη (προς τα κάτω ρυθμίζεται εύκολα αν χρειαστεί).
Δεν μπορώ να γνωρίζω αληθινά πόσους αντιπροσωπεύει το δικό μου σχόλιο , αλλά υπάρχει και ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό αγοραστών που ενώ θέλουν να αγοράσουν μία μηχανή με σπορ επιδόσεις , τους περιορίζει κατά πολύ το ύψος τους. Παλαιότερα ήμουν υποχρεωμένος να διαλέξω ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα από τα οποία κανένα δεν με κάλυπτε οδηγικά , τώρα οι επιλογές τείνουν να εξισωθούν. Ευχάριστα και ΑΣΦΑΛΗ χιλιόμετρα σε όλους !!!
Πιστευω πως ο δρομος του μεγαλυτερο ισον καλυτερο δεν ειναι ο ιδανικος τουλαχιστον για τα on off, μετα απο χρονια μοτοσυκλετιστης καταλαβα πως το σημαντικοτερο ειναι το βαρος η οικονομια στα πολλα χιλιομετρα, η αξιοπιστια, και η ανεση. Τα 100-120 hp. πιστευω πως ειναι ιδανικα για on-off και οτι ειναι πανω απο τα 220 κιλα ειναι υπερβολη.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ, ΟΓΚΟ (ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΙΟΤΕ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ). ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟ TDM900 ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ Ή ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΨΕΥΤΟΕΝΤΟΥΡΟ ΤΩΝ 1000 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΠΑΡΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ. ΜΕ 1-2 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ STREET ΜΗΧΑΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ 80-20. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ABS ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΠΙΝ, ΚΟΦΤΗ ΣΟΥΖΑΣ ΚΑΙ ABS ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ;
Θα συμφωνήσω με τον THEO. Αν σε κάποιον φαίνονται υπερβολικά τα άλογα των νέων mega on-off τότε μπορεί να επιλέξει ένα από τα μικρότερα μοντέλα της κατηγορίας. Το F 800 GS της BMW δεν έχει να ζηλέψει κάτι, κατά τη γνώμη μου από τα παλιότερα mega on-off σε επιδόσεις, ενώ είνα καλύτερο από αυτά σε όλα τα άλλα, εκτός από την άνεση. Και αυτό όμως διορθώνεται. Ψηλές μοτοσικλέτες με πολλά άλογα ειναι πολύ διασκεδαστικές και με ταηλεκτρονικά που βλέπουμε σήμερα πολύ πιο ασφαλείς από τα παλιότερα μοντέλα.
Πιστεύω ότι οι ίποι της τάξης 120-150 είναι υπερβολικά πολλοί για τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες.Μέχρι 100 ίπους το πολύ μπορείς να κάνεις τα πάντα(μιλάμε πάντα για on-off).
Βασικός παράγοντας φυσικά είναι και το πως αντολαμβάνεται ο κάθε μοτοσυκλετιστής την έννοια της ταχύτητας με την μοτοσυκλέτα.
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΙΤΗΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΙΛΕΚΤΡΩΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΞΑΛΟΥ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΙΕΣΤΕΡΕΣ ΥΠΟΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
Καλημέρα σε όλους. Κάτοχος BMW R1150GS μοντ.2003 με 85ps. Το επόμενο του 2004 έβγαλε γύρω στα 105ps, του 2011 με διπλούς εκκεντρ. 110ps και του 2013 125ps ! Πιστεύω ότι αυτά τα άλογα σε αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν χρειάζονται. Με γύρω στα 100-110ps πιστεύω ότι είναι μια χαρά. Μεγαλύτερη έμφαση στη ροπή και μια τελική γύρω στα 220 είναι ιδανικά. Στα ταξίδια απολαμβάνεις τη διαδρομή, το στροφιλίκη και την όλη διαδικασία. Με 250 στο κοντέρ δεν απολαμβάνεις κάτι με αυτές και πάλι τις μηχανές. Εαν θέλει κάποιος τελικές, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αλλάξει κατηγορία μοτοσυκλέτας από On-Off σε Super-Sport. Στο τελευταίο ταξίδι πριν από 3 εβδομάδες στα Βαρδούσια με κατάληξη στο πανέμορφο χωριό Αθανάσιος Διάκος Φωκίδας, παρέα με τις υπόλοιπες GS1200 έμεινα πίσω μόνο στην ευθεία της Θήβας όπου εγώ πήγαινα με την 1150 τελική με κόντρα αέρα 200km/h ενώ οι υπόλοιποι με 220km/h επί 10 λεπτά συνεχώς. Ε και....? Ολο το υπόλοιπο ταξείδι ήταν με 140-150 km/h από όλους είτε είχαν 85ps είτε 125ps. Το ζητούμενο είναι ο προορισμός, η ομορφιά του Ελληνικού τοπίου, η ασφαλής οδήγηση και η καλή παρέα. Γνώμη μου... Και με 85ps γίνονται ..... Καλημέρα σε όλους-ες !!!
καλα τα μαστοδοντα μεγαθηρια ον οφφ 100+ κυβικα αλλα θα πρεπει να βγουν και αντιστοιχα πιο μικρα,οπως εκανε η triumph % bmw με τα 800 τους.περιμενω ενα τετοιο tenere αλλα αυτο που θελω ακομα περισσοτερο ειναι να πιανουν την μικρη κατηγορια δηλαδη να ειναι ως 785 cc οσον αφορα τελη ασφαλειες κλπ.δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια ορια κυβικων στο εξωτερικο βεβαια.
Έχω αγοράσει πριν 8 χρόνια το xt660 για κοντινές αποστάσεις στην δουλειά βόλτες για μπάνιο και αραιά και που ένα ταξιδάκι. Πραγματικά ζηλεύω κάποιους που ακούω ιστορίες με μια transalp να φτάνουν μέχρι την Νορβηγία την θέληση και την αγάπη που έχουν για το ταξίδι και την εξερεύνηση. Και μετά απογοητεύομαι όταν ακούω κάποιον νεοέλληνα να αγοράζει το 1200 gs μόνο για να κάνει βόλτες στην παραλιακή. Οπότε με σύνεση αποφασίζουμε τι χρήση θέλουμε και μετά αγοράζουμε.
Ολα τα καινουργια οn off εχουν τοσο καλα traction control και αbs, με αποτελεσμα να περνουν τοσο ομαλα την extra δυναμη στο δρομο, χωρισ το φοβο που ειχαμε στα προηγουμενα.Eμενα λοιπον η extra δυναμη δεν με χαλαει, εστω κι αν τη χρειαστησ σπανια, απο τη στιγμη που οι κατασκευαστεσ εχουν μεριμνηση και στην εχουν σερβιρει με βελτιωσεισ και στο υπολοιπο πακετο.Φρενα, πλαισιο,αναρτησεισ,κ.λ.π.
Γειά σας και χρόνια πολλά!! σαν κάτοχος ενός r1200gs lc να σας πω και εγώ την γνώμη μου.. λόγω βάρους στο χώμα πρέπει να έχεις ικανότητες πολύ πάνω του μέτριου για να λες ότι κάνεις διαδρομές στο χώμα και στην άσφαλτο αντίσταση αέρα τεράστια λόγω όγκου,είναι καθαρά μαρκετινίστικο προϊόν κάτι σαν το χάμερ.. αλλά το prestiz στο cafe... τούμπανο τούμπανο..
Αν μπορείς να τα αγοράσεις - όρμα ακάθεκτος! Αυτό σημαίνει ότι έχεις κάνει το κουμάντο σου με τα οικονομικά, έχεις βάλει τις προτεραιότητές σου, και επιπλέον: έχεις τα κότσια να την κουμαντάρεις, έχεις λογική και κρίση να ρυθμίζεις το δεξί σου χέρι όπως απαιτούν ο δρόμος και η διάθεσή σου, έχεις στη διάθεσή σου φοβερά ηλεκτρονικά που, αργότερα, θα τα βλέπουμε σχεδόν σε όλα τα δίτροχα (ειδικά το traction control οπωσδήποτε) και με αυτοκρατορική άνεση, για σένα και τον συνεπιβάτη σου. Γιατί πεθαίνω να ταξιδεύω σε βροχή, δίπλα σε θάλασσα (ή μέσα σε αλπικό σύννεφο) και να ζεσταίνεται ο ...
K εγω εχω μια 1200gs toυ 2004 me 100ps , κ τα θεωρω αρκετα γι αυτου του ειδους την μοτο . Ολα τα παραπανω ειναι μονο γι αυτους που τσιμπανε στο marketing καθε εταιριας . Συνηθως οι μικροτεροι σε ηλικια .
η μηχανη δημιουργηθηκε σαν ενα φθηνο μεταφορικο μεσο.στη συνεχεια ομως ακριβηνε χανοντας ετσι τον λογο υπαρξης της<που ειναι η φθηνη αγορα και χρηση>.οι καταναλοτες δεν ακολουθουν τα εργοστασια και αγοραζουν παπακια και σκουτερακια σε ποσοστα κοντα στο 90 της εκατο....οι μηχανες που δειχνετε ειναι μονο φωτο και τιποτα αλλο.οι δρομοι της ελλαδας δεν ειναι για μεγαλες ταχυτητες.ασχοληθητε καλιτερα με ταξυδιωτικα αρθρα με μικρες μηχανες εως 250κυβικα .δωστε εμφαση στην αξιοπιστια...στα μεγαλα διαστηματα σερβις στηνχαμηλη τιμη αγορας....
kalhmera, sigoura k gw pisteyw oti to varos einai shmantiko na kratietai xamhla afou h pleiopshfia xrhshs tous den einai ta taxidia... oson afora th...loiph texnologia, tha hthela na dw k..hlektrika modela!!!
Έχω εδώ και 7 μήνες ένα καινούργιο adventure bike 1200 κε. Η χρήση του είναι πολύ εύκολη μέσα στην πόλη όπου κατεβαίνω κάθε ημέρα, αλλά έχω και πολυχρηστικότητα στον επαρχιακό, στον αυτοκινητόδρομο κτλ. Με μεγάλη διαφορά καλύπτει όλα τα aspects της καθημερινότητας μου και είναι και οικονομικό, καθώς καίει μικτη κατανάλωση, μεσα έξω από την πόλη 5,5 λ/100χλμ. Αν και το πιο σημαντικό είναι το συναίσθημα που σου δημιουργεί ότι δεν πάς το πρωι στην δουλειά αλλά βόλτα...
Οι αγοραστές με βαθιά τσέπη αφήνουν και τα μεγαλύτερα ποσοστά κερδους στις βιομηχανίες μοτό. Έτσι αυτές ακούν τους πελάτες τους και σχεδιάζουν τα επόμενα μοντέλα για να τους ικανοποιήσουν. Και μεγάλες ιπποδυνάμεις για αίσθηση επιτάχυνσης, και κυβικά για ροπάτη απόκριση και πολλά ηλεκτρονικά για ασφάλεια, και διαστημικές αναρτήσεις, και εξωγήινα φρένα, και τρελά εξτρα για άνεση, και το κερασάκι : και εκτός δρόμου! Το μόνο που λείπει σχεδόν πάντα είναι το μικρό βάρος (αυτό κοστίζει ακριβά - δες αεροπορική τεχνολογία) Το αποτέλεσμα : αν έχεις πολλά χρήματα να διαθέσεις και θες on off για ¨όλα¨ παίρνεις mega on off και ΝΑΙ θες και τη μεγιστη ιπποδύναμη (προς τα κάτω ρυθμίζεται εύκολα αν χρειαστεί).
Δεν μπορώ να γνωρίζω αληθινά πόσους αντιπροσωπεύει το δικό μου σχόλιο , αλλά υπάρχει και ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό αγοραστών που ενώ θέλουν να αγοράσουν μία μηχανή με σπορ επιδόσεις , τους περιορίζει κατά πολύ το ύψος τους. Παλαιότερα ήμουν υποχρεωμένος να διαλέξω ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα από τα οποία κανένα δεν με κάλυπτε οδηγικά , τώρα οι επιλογές τείνουν να εξισωθούν. Ευχάριστα και ΑΣΦΑΛΗ χιλιόμετρα σε όλους !!!
Πιστευω πως ο δρομος του μεγαλυτερο ισον καλυτερο δεν ειναι ο ιδανικος τουλαχιστον για τα on off, μετα απο χρονια μοτοσυκλετιστης καταλαβα πως το σημαντικοτερο ειναι το βαρος η οικονομια στα πολλα χιλιομετρα, η αξιοπιστια, και η ανεση. Τα 100-120 hp. πιστευω πως ειναι ιδανικα για on-off και οτι ειναι πανω απο τα 220 κιλα ειναι υπερβολη.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ, ΟΓΚΟ (ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΙΟΤΕ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ). ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟ TDM900 ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ Ή ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΨΕΥΤΟΕΝΤΟΥΡΟ ΤΩΝ 1000 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΠΑΡΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ. ΜΕ 1-2 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ STREET ΜΗΧΑΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ 80-20. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ABS ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΠΙΝ, ΚΟΦΤΗ ΣΟΥΖΑΣ ΚΑΙ ABS ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ;
Θα συμφωνήσω με τον THEO. Αν σε κάποιον φαίνονται υπερβολικά τα άλογα των νέων mega on-off τότε μπορεί να επιλέξει ένα από τα μικρότερα μοντέλα της κατηγορίας. Το F 800 GS της BMW δεν έχει να ζηλέψει κάτι, κατά τη γνώμη μου από τα παλιότερα mega on-off σε επιδόσεις, ενώ είνα καλύτερο από αυτά σε όλα τα άλλα, εκτός από την άνεση. Και αυτό όμως διορθώνεται. Ψηλές μοτοσικλέτες με πολλά άλογα ειναι πολύ διασκεδαστικές και με ταηλεκτρονικά που βλέπουμε σήμερα πολύ πιο ασφαλείς από τα παλιότερα μοντέλα.
Πιστεύω ότι οι ίποι της τάξης 120-150 είναι υπερβολικά πολλοί για τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες.Μέχρι 100 ίπους το πολύ μπορείς να κάνεις τα πάντα(μιλάμε πάντα για on-off). Βασικός παράγοντας φυσικά είναι και το πως αντολαμβάνεται ο κάθε μοτοσυκλετιστής την έννοια της ταχύτητας με την μοτοσυκλέτα. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΙΤΗΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΙΛΕΚΤΡΩΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΞΑΛΟΥ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΙΕΣΤΕΡΕΣ ΥΠΟΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.