Ακόμη και στην περίπτωση που δε γνωρίζετε περί βλαβών και διορθώσεων, είναι σχετικά εύκολο να καταλάβετε πως κάτι δεν πάει καλά, όταν κάποιο μέρος της μοτοσικλέτας παρουσιάζει βλάβη. Από εκεί και πέρα, η διόρθωσή τους εναπόκειται στη δική σας εμπειρία ή στα χέρια του μηχανικού.
Πώς, όμως, ξέρουμε πότε χρειάζεται να τον επισκεφθούμε; Ορίστε, λοιπόν, ορισμένα συνηθισμένα «προβλήματα» που μπορούμε να διαγνώσουμε μόνοι μας.
Πρόβλημα: Ανοίγω το γκάζι, ανεβάζει στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα.
Λύση: Προφανώς χρειάζεται καινούργιο δίσκο, αφού αυτός είναι «αρμόδιος» για να μεταδώσει την κίνηση. Το φαινόμενο ονομάζεται πατινάρισμα και η επισκευή χρειάζεται μηχανικό.
Πρόβλημα: Ακούω τα φρένα να σφυρίζουν.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση σκόνη και χώμα έχουν εισχωρήσει ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Υπομονή και θα φύγουν με τη χρήση! Ρίξτε όμως μία ματιά στα τακάκια, γιατί αν έχουν λιώσει, θα φθείρουν και τη δισκόπλακα, οπότε πάτε για αλλαγή.
Πρόβλημα: Νιώθω έντονες δονήσεις στο τιμόνι.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση ο μπροστινός τροχός χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Τίποτα το ανησυχητικό. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα ελαστικών και πάρτε τη γνώμη του ειδικού με πολύ μικρό κόστος.
Πρόβλημα: Το λεβιέ ταχυτήτων είναι πολύ σκληρό και δεν επανέρχεται.
Λύση: Και εδώ μάλλον έχετε πρόβλημα με το δίσκο, ενώ δεν αποκλείεται να έχετε πρόβλημα και με το κιβώτιο. Μόνο η γνώμη του μηχανικού θα σας σώσει. Όσον αφορά στην επαναφορά, μάλλον έχει χαλάσει το ελατήριο το οποίο επαναφέρει το λεβιέ στην αρχική του θέση.
Πρόβλημα: Η μανέτα του συμπλέκτη «πιάνει» πολύ μπροστά.
Λύση: Ή έχετε φαγωμένο δίσκο και χρειάζεται αλλαγή ή πρέπει να ρυθμίσετε τη μανέτα από τον ειδικό δακτύλιο στη βάση της. Κάντε πρώτα το δεύτερο που είναι εύκολο και ελέγξτε πάλι τη λειτουργία.
Πρόβλημα: Η μανέτα του μπροστινού και το λεβιέ του πίσω φρένου δονούνται.
Λύση: Προσοχή, δε μιλάμε για το «κλότσημα» που νιώθουμε με το ABS, αλλά για δόνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον έχει στραβώσει κάποια από τις δισκόπλακες, ανάλογα με το αν νιώθετε τη δόνηση στο πόδι ή στο χέρι. Μάλλον χρειάζεστε αλλαγή.
Πρόβλημα: Το λεβιέ του πίσω φρένου «πιάνει» πολύ κάτω.
Λύση: Ή έχουν φαγωθεί τα πίσω τακάκια, ή χρειάζεται ρύθμιση για να έρθει στα επίπεδα του δικού σας ποδιού. Δείτε πρώτα το πρώτο και ελέγξτε το λεβιέ ξανά.
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr