Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Με το διάνθισμα της Adventure κατηγορίας έχουν γεννηθεί πλέον υποκατηγορίες, με μοτοσυκλέτες που δίνουν έμφαση είτε στις Touring δυνατότητές τους, είτε στην χωμάτινη οδήγηση. Η F900 GS ανήκει στην δεύτερη υποκατηγορία, και δεν αποκτά ανέσεις αντίστοιχες των μεγάλων Boxer μοντέλων. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και επιτρέπει μεγάλα διαστήματα οδήγησης χωρίς να κουράζει τον αναβάτη. Στοιχείο όπου εκλείπει το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η ανεμοκάλυψη, κάτι το οποίο διορθώνεται βέβαια με μία μεγαλύτερη ζελατίνα, ενώ η σέλα θα μπορούσε να είναι λίγο πιο φιλική προς τα οπίσθια, κάτι που επίσης μπορείς να βελτιώσεις με τον προαιρετικό εξοπλισμό.

 
Όσο για τον συνεπιβάτη, φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί οδηγοκεντρικά, κοινώς το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι πολύ μικρό και δεν υπάρχουν χειρολαβές, θα χρειαστεί λοιπόν να κρατιέται από τον οδηγό. Εκεί που τα πράγματα αλλάζουν, είναι στην όρθια στάση οδήγησης στο χώμα, η οποία χάρη στην τοποθέτηση των μαρσπιέ αρκετά μπροστά είναι εξαιρετικά άνετη και φυσική και θα σου επιτρέψει να ρίξεις το βάρος σου στον εμπρός τροχό.
 
Τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας είναι πολύ εύχρηστα και το μενού της ευκρινούς TFT οθόνης 6,5 ιντσών με συνδεσιμότητα, παρέχει αμέτρητες δυνατότητες ρύθμισης. Περισσότερο μάλιστα με την προσθήκη του πακέτου Dynamic Pro, που προσδίδει 3 επιπλέον Riding Modes (Dynamic, Enduro, EnduroPro)  και θα λέγαμε πως είναι η πιο σημαντική προσθήκη στον έξτρα εξοπλισμό. Θα θέλαμε να είναι λίγο πιο απλό στην πλοήγηση το μενού, καθώς θα χρειαστεί να «παίξεις» αρκετά μαζί του μέχρι να βρεις όλες τις ρυθμίσεις, κάτι που διευκολύνεται βέβαια με την ροδέλα στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Ευχάριστη έκπληξη μας έκανε το γεγονός ότι το Riding Mode και το Traction Control, αλλάζει/απενεργοποιείται εν κινήσει, ενώ οι ρυθμίσεις σου μένουν ίδιες με την επανεκκίνηση της μοτοσυκλέτας (πέραν του DTC που ενεργοποιείται αυτόματα).
 

Σελίδα 1BMW F900 GS - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Η άποψή μας
BEST MOTO
BEST MOTO