Κινητήρας

Κινητήρας
5 Φωτογραφίες »

Στο επίκεντρο της νέας F900 GS βρίσκεται ένας νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 895cc (σε σχέση με τον προηγούμενο στα 853cc), με αυξημένη κατά 2χλστ διάμετρο εμβόλων φτάνοντας τα 86χλστ και διαδρομή 77χλστ. Αυξημένη είναι επίσης η σχέση συμπίεσης στο 13,1:1 από 12,7:1 και σε συνδυασμό με το νέο τελικό τιτανίου της Akrapovič στον στάνταρ εξοπλισμό, η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον τα 105 άλογα στις 8.500σαλ. Ο κινητήρας κατασκευάζεται από την Loncin και αποκτά στροφαλοφόρο άξονα με διαστήματα ανάφλεξης 270°, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) με 8 βαλβίδες και Ride by Wire στην διαχείριση του γκαζιού. Το σύστημα ψεκασμού, παρουσιάζει μία ασάφεια στο άνοιγμα του γκαζιού από το ρελαντί, χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί πρόβλημα. Επακολούθως, με το ανέβασμα των στροφών του κινητήρα λειτουργεί εξαιρετικά, με την ισχύ να αποδίδεται γραμμικά μέχρι τα κόκκινα και μεγάλο μέρος της ροπής να κάνει την εμφάνισή του από αρκετά χαμηλά με το peak των 93 Nm να έρχεται στις 6.750 σαλ. Πληρούνται πλέον και οι αυστηρές Euro5+ προδιαγραφές ρύπων και στην δοκιμή μας σε μικτές συνθήκες το F900 GS μας έκανε πολύ θετική εντύπωση, αφού έκαψε μόλις 5,1λ/100χλμ. Το μικρό ρεζερβουάρ 14,5 λίτρων είναι αρκετό για 280 χιλιόμετρα αυτονομίας ενώ στο ταξίδι, θα κάψει 4,9λ/100χλμ. Θα περίμενε κανείς τουλάχιστον 300 χιλιόμετρα αυτονομίας από μία τέτοια μοτοσυκλέτα, με τον ανταγωνισμό ακόμα και στα μικρότερα κυβικά να έχει ρεζερβουάρ από 16 λίτρα και πάνω. Η διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα με τα Riding Modes είναι αισθητή και η μείωση ισχύος στο Rain Mode θα κάνει πιο εύκολη την οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,9
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4
100 - 0 (μέτρα) 44
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,9

Σελίδα 1BMW F900 GS - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Η άποψή μας
BEST MOTO
BEST MOTO