Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου «γέφυρα» του F900 GS, χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό στοιχείο επίτευξης της κατάλληλης ακαμψίας, ενώ το νέο υποπλαίσιο είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερο. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών, έρχεται στα 219 κιλά μόλις, ένα εξαιρετικό νούμερο για την κατηγορία. Εκτός από το υποπλαίσιο, σε αυτό συμβάλλει το νέο πλαστικό ρεζερβουάρ που είναι κατά 4,5 κιλά ελαφρύτερο, το τελικό τιτανίου και το νέο ψαλίδι που είναι 1,7 και 250 γραμμάρια ελαφρύτερα, με την «δίαιτα» να έχει εξαφανίσει 14 κιλά στο σύνολο σε σχέση με το F850 GS.

Οι αναρτήσεις είναι της Showa και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ με διαδρομή 230χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ με διαδρομή 215χλστ, ρυθμιζόμενη επαναφορά ελατηρίου αλλά και προφόρτιση. Οι ακτινωτοί Tubeless τροχοί 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-17 αντίστοιχα.
Το σύστημα πέδησης έχει παραμείνει ίδιο με το F850 GS και αποτελείται από δύο πλευστούς δίσκους 305 χιλιοστών εμπρός με δαγκάνες 2 εμβόλων της Brembo και έναν δίσκο 265χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας. Το σύστημα ABS κατασκευάζεται από την ίδια την BMW και λειτουργεί σε συνδυασμό με μία αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων, προσδίδοντάς του λειτουργία Cornering.
 

Σελίδα 1BMW F900 GS - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Η άποψή μας
BEST MOTO
BEST MOTO