Σέλα: Με ύψος στα 800 και στενό εμπρός τμήμα, η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Μοιάζει σκληρή αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ξεκούραστη με επαρκές αφρώδες. Περιορισ

Σέλα: Με ύψος στα 800 και στενό εμπρός τμήμα, η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Μοιάζει σκληρή αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ξεκούραστη με επαρκές αφρώδες. Περιορισμένο το τμήμα του συνεπιβάτη ενώ απουσιάζουν και οι χειρολαβές.

Όργανα: Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με πληθώρα ενδείξεων που αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ.  Η ένδειξη P-----  χρήζ

Όργανα: Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με πληθώρα ενδείξεων που αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ. Η ένδειξη P----- χρήζει περαιτέρω ερμηνείας.

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου κ

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου κ

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Ρεζερβουάρ: Το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ - 13,5 λίτρα- θα δώσει αυτονομίες ακόμα και κάτω από 200 χιλιόμετρα αν οι ρυθμοί ανέβουν. Ξεχωρίζει η αεροπορικού τύπου τάπα πλήρωσης καυσίμου.

Ρεζερβουάρ: Το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ - 13,5 λίτρα- θα δώσει αυτονομίες ακόμα και κάτω από 200 χιλιόμετρα αν οι ρυθμοί ανέβουν. Ξεχωρίζει η αεροπορικού τύπου τάπα πλήρωσης καυσίμου.

  • Σέλα: Με ύψος στα 800 και στενό εμπρός τμήμα, η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Μοιάζει σκληρή αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ξεκούραστη με επαρκές αφρώδες. Περιορισ
  • Όργανα: Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με πληθώρα ενδείξεων που αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ.  Η ένδειξη P-----  χρήζ
  • Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου κ
  • Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου κ
  • Ρεζερβουάρ: Το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ - 13,5 λίτρα- θα δώσει αυτονομίες ακόμα και κάτω από 200 χιλιόμετρα αν οι ρυθμοί ανέβουν. Ξεχωρίζει η αεροπορικού τύπου τάπα πλήρωσης καυσίμου.

Ανεση - Εργονομία

Εργονομία με στόχο την φιλικότητα


Όργανα: Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με πληθώρα ενδείξεων που αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ.  Η ένδειξη P-----  χρήζει περαιτέρω ερμηνείας.

Όργανα: Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με πληθώρα ενδείξεων που αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ. Η ένδειξη P----- χρήζει περαιτέρω ερμηνείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον κορμό του αναβάτη σε όρθια και ουδέτερη στάση,  με το μεγάλο τιμόνι και τα ελαφρώς ανασηκωμένα μαρσπιέ, να φέρνουν χέρια και γόνατα σε φυσιολογικές γωνίες. Η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα απέχει μόλις 800 χιλιοστά από το έδαφος και σε συνδυασμό με το στενό εμπρός της τμήμα, επιτρέπει σε αναβάτες μέτριου αναστήματος να πατήσουν με άνεση τα πέλματα τους κάτω. Το υλικό της, αν και φαινομενικά μοιάζει σκληρό, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ξεκούραστο με το αφρώδες να προσφέρει άνετη φιλοξενία  στην πολύωρη χρήση. Ο συνεπιβάτης έχει περιορισμένο χώρο στη διάθεση του, ενώ η έλλειψη χειρολαβών για να στηριχτεί, δυσκολεύει την παραμονή του πάνω στο 700CL-X Heritage.


Κυκλική οθόνη για τα όργανα


Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με μια πληθώρα ενδείξεων όπως ρολόι, στιγμιαία και μέση οικονομία καυσίμου, μέση ταχύτητα, θερμοκρασία κινητήρα, ρολόι, χιλιομετρητής, βολτ μπαταρίας, ώρες χρήσης και μετρητής ταξιδιού(η ένδειξη P-----  χρήζει περαιτέρω ερμηνείας), οποίες αλλάζουν χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ.  Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.
 

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Διακόπτες: Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, οι οποίοι θυμίζουν αρκετά αυτούς των μοντέλων BMW, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

Σελίδα 1CFMOTO 700 CL-X Heritage - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας