Ο κινητήρας 700CL-X Heritage είναι ένας υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 693 κυβικών εκατοστών με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλούς εκκεντροφόρους. Στην ουσία αποτελεί μια βελτιωμένη έκδοση του μοτέρ που βρίσκεται στην πλατφόρμα των 650αριών της εταιρείας, βλέπε 650NK,650GT και 650MΤ. Για τις ανάγκες του CL-X, η διάμετρος παρέμεινε ίδια αλλά η διαδρομή αυξήθηκε κατά 4 χιλιοστά, δίνοντας 44 επιπλέον κυβικά και υψηλότερο λόγο συμπίεσης 11,6:1 (έναντι 11,3:1). Το νέο σύστημα ψεκασμού της Bosch και το βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής προσφέρουν αυξημένη απόδοση, ενώ στα σωθικά του κινητήρα τοποθετήθηκαν διαιρούμενες μπιέλες και σφυρήλατα πιστόνια για μεγαλύτερη αντοχή και μειωμένη αδρανειακή μάζα. Με τις παραπάνω αλλαγές η ιπποδύναμη φτάνει τους 74 ίππους στις 8.500σαλ με μέγιστη ροπή των 6,9 kg-m στις 6.500σαλ, ενώ δύο διαφορετικά modes, Eco και Sport, διαφοροποιούν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα.
Ικανοποιητικές επιδόσεις και κατανάλωση στα 5,8λτ/100 χλμ.
Οι μετρήσεις είναι χαρακτηριστικές των δυνατοτήτων του, με το 0-100 και το 60-120 να ολοκληρώνονται σε 5 και 6,3 δεύτερα αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται στα 5,8 λίτρα, αλλά το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ - 13,5 λίτρα- θα δώσει αυτονομίες ακόμα και κάτω από 200 χιλιόμετρα αν οι ρυθμοί ανέβουν. Σπέσιαλ χαρακτηριστικό η ύπαρξη μονόδρομου συμπλέκτη, για καλύτερη διαχείριση της ροπής και ομαλότερα κατεβάσματα ταχυτήτων.
Αύξησε την ισχύ του CFMOTO 700 CL-X με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.