Το 700CL-X Heritage ξεδιπλώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του από τις πρώτες στιγμές συνύπαρξης, ενώ η άνετη εργονομία και οι μαζεμένες διαστάσεις σε βοηθούν να συνδεθείς άμεσα μαζί του. Στιβαρό σε όλες τις συνθήκες αλλά παράλληλα αέρινο χάρη στη σωστή κατανομή βάρους, θα εκτελέσει αδιαμαρτύρητα κάθε σου εντολή σε ελιγμούς και αλλαγές κατευθύνσεων, επιδεικνύοντας διαγωγή κοσμιοτάτη ακόμα και υπό πίεση. Τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ αφήνουν αρκετά περιθώρια κλίσης, με το 700CL-X Heritage να παραμένει ουδέτερο ακόμα και σε απότομες αντιδράσεις. Με εξαίρεση τις πολύ γλιστερές επιφάνειες, ο πίσω τροχός παραμένει εμφατικά κολλημένος στην άσφαλτο με τα πολύ αποτελεσματικά σε άσφαλτο και χώμα Pirelli MT-60RS να χαρίζουν απλόχερα πρόσφυση, δίνοντας σου αμέριστη εμπιστοσύνη να χουφτώσεις το γκάζι στην έξοδο, αν και ένα σύστημα traction θα ήταν καλοδεχούμενο. Ο κινητήρας και ο ήχος που παράγει, δίνουν το στίγμα της φιλοσοφίας του 700CL-X Heritage. Δεν είναι αυτό που λέμε γεμάτος παντού, αλλά μόλις σηκώσει στροφές ρίχνει ξύλο. Ήπια λειτουργία στις χαμηλές στροφές που διευκολύνει την κίνηση στην πόλη και τη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα. Εντελώς διαφορετική η εικόνα μετά τις 3.500σαλ., με τον ήχο από το αδηφάγο ρούφηγμα αέρα στο φιλτροκούτι να θυμίζει έντονα V-tec, το στροφόμετρο να βουτάει αγόγγυστα στα κόκκινα και τα ανεβοκατεβάσματα στο μαλακό κιβώτιο –ποίημα να συνοδεύουν τις εκρήξεις ισχύος από σημείο σε σημείο.
Αναρτήσεις που ρυθμίζονται και φρένα με πολύ καλή απόδοση
Στην πόλη, το CFMoto 700CL-X Heritage κερνάει τον αναβάτη του μεγάλες δόσεις ευχρηστίας και ευελιξίας όμως το κατά τα άλλα απολαυστικό φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διαδρομής χρειάζεται προσοχή στην κίνηση, καθώς οι καθρέπτες επιδιώκουν συνεχώς στενές επαφές με αυτούς των αυτοκινήτων. Στον ανοιχτό δρόμο, το 700CL-X Heritage κερνάει ευχαρίστηση, σταθερότητα και απόλαυση, με τις φιδίσιες διαδρομές να είναι το κατΆ εξοχής πεδίο δράσης του, ενώ στο κοντέρ θα δείξει περισσότερα από 190 χλμ./ώρα τελικής με τέρμα γκάζι, χωρίς αυτό να γίνεται αυτοσκοπός του. Και επειδή είναι κατασκευασμένο για να πατάει κατά 80% άσφαλτο και κατά 20% χώμα, θα περάσει αλώβητο από δύσβατα μονοπάτια, τιμώντας την scrambler καταγωγή του. Η ανάρτηση είναι σφιχτή χωρίς να γίνεται κουραστική και μόνο σε συνεχόμενες αναπηδήσεις θα μεταφέρει σκληρή αίσθηση, με τις μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης πιρουνιού και αμορτισέρ να δίνουν τη δυνατότητα για το ιδανικό σετάρισμα ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από δύναμη και σταθερότητα, καθώς η πίεση που εφαρμόζει ο μονός μπροστινός δίσκος επαρκεί για να χαλιναγωγήσει με ασφάλεια τα 196 κιλά του 700CL-X Heritage, ανάγοντας τον προβληματισμό για την απουσία δεύτερου δίσκου, περισσότερο σε ψυχολογική υπόθεση και όχι ουσίας.