Μπροστινό: Μια τετραπίστονη δαγκάνα της ισπανικής J.Juan με μονό δίσκο 320 χιλιοστών και σωληνάκια αεροπορικού τύπου αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του 18αρη μπροστινού τροχού.

Μπροστινό: Μια τετραπίστονη δαγκάνα της ισπανικής J.Juan με μονό δίσκο 320 χιλιοστών και σωληνάκια αεροπορικού τύπου αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του 18αρη μπροστινού τροχού.

Πιρούνι: Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών της ΚΥΒ, με τη διαδρομή των 150 χιλιοστών τα καταφέρνει εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

Πιρούνι: Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών της ΚΥΒ, με τη διαδρομή των 150 χιλιοστών τα καταφέρνει εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

  • Μπροστινό: Μια τετραπίστονη δαγκάνα της ισπανικής J.Juan με μονό δίσκο 320 χιλιοστών και σωληνάκια αεροπορικού τύπου αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του 18αρη μπροστινού τροχού.
  • Πιρούνι: Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών της ΚΥΒ, με τη διαδρομή των 150 χιλιοστών τα καταφέρνει εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Επώνυμα περιφερειακά και ABS της Continental


Πιρούνι: Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών της ΚΥΒ, με τη διαδρομή των 150 χιλιοστών τα καταφέρνει εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

Πιρούνι: Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών της ΚΥΒ, με τη διαδρομή των 150 χιλιοστών τα καταφέρνει εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το CFMOTO 700CL-X Heritage δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο βάρους  16,5 κιλών το οποίο συνεργάζεται με ένα ενισχυμένο ψαλίδι αλουμινίου για μεγαλύτερη ακαμψία του συνόλου. Από την  ΚΥΒ προέρχεται το μόνο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και απόσβεσης του ελατηρίου του, καθώς και το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών, με τη διαδρομή των αναρτήσεων στα 150 χιλιοστά να εξυπηρετεί τη χρήση και σε χωμάτινο τερέν. Το σύστημα πέδησης φιλοξενεί δαγκάνες της ισπανικής J.Juan, η οποία πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Brembo. Τετραπίστονη με μονό δίσκο 320 χιλιοστών μπροστά και διπίστονη με δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, συνεργάζονται με σύστημα ABS της Continental, ενώ τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αντοχή στην πίεση.  Σύμφωνα  με τις μετρήσεις, χρειάζεται 45,5 μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100χλμ./ώρα. Τα διπλής χρήσης για άσφαλτο και χώμα Pirelli MT-60RS, τυλίγουν τις πανέμορφες scrambler-ισιου μεγέθους πολυάκτινες ζάντες σε διαστάσεις 110/80-18 μπροστά και 180/55-17 πίσω.

Σελίδα 1CFMOTO 700 CL-X Heritage - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας