Η σχεδίασή του είναι 90s αλλά ταυτόχρονα μοντέρνα με minimal γραμμές και εμφανείς επιρροές από Rally μοτοσυκλέτες.

Η σχεδίασή του είναι 90s αλλά ταυτόχρονα μοντέρνα με minimal γραμμές και εμφανείς επιρροές από Rally μοτοσυκλέτες.

Αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη σχεδίαση του Desert X είναι οι διπλοί Led προβολείς που αποτελούν συνέχεια της ζελατίνας.

Αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη σχεδίαση του Desert X είναι οι διπλοί Led προβολείς που αποτελούν συνέχεια της ζελατίνας.

Το πίσω μέρος παρά τα Led φωτιστικά σώματα θυμίζει άλλες εποχές, οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.

Το πίσω μέρος παρά τα Led φωτιστικά σώματα θυμίζει άλλες εποχές, οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Η σχεδίασή του είναι 90s αλλά ταυτόχρονα μοντέρνα με minimal γραμμές και εμφανείς επιρροές από Rally μοτοσυκλέτες.
  • Αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη σχεδίαση του Desert X είναι οι διπλοί Led προβολείς που αποτελούν συνέχεια της ζελατίνας.
  • Το πίσω μέρος παρά τα Led φωτιστικά σώματα θυμίζει άλλες εποχές, οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Αυτό είναι το πρώτο που σου κάνει εντύπωση κοιτώντας το Desert X το οποίο σχεδιαστικά παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό ίδιο με το concept. Υιοθετεί ένα vintage αλλά ταυτόχρονα μοντέρνο στιλ με minimal γραμμές και εμφανείς επιρροές από τις Rally μοτοσυκλέτες του 90, όπως το Cagiva Elefant που μπορεί να θεωρηθεί πρόγονός του μιας και χρησιμοποιούσε κινητήρα Ducati. Το μπροστινό μέρος με τους διπλούς Led προβολείς ενσωματωμένους στη ζελατίνα, είναι αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο -ειδικά όταν τα DRL φώτα ημέρας είναι αναμμένα-, με το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων να δένει αρμονικά συνεχίζοντας τη ροή των γραμμών μέχρι το πίσω. Εκεί, το μόνο πλαστικό που θα συναντήσεις είναι το φτερό το οποίο μαζί με το led φανάρι θυμίζουν άλλες εποχές οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.


Αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη σχεδίαση του Desert X είναι οι διπλοί Led προβολείς που αποτελούν συνέχεια της ζελατίνας.

Αναμφίβολα το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη σχεδίαση του Desert X είναι οι διπλοί Led προβολείς που αποτελούν συνέχεια της ζελατίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αυτή η απλότητα αλλά και ο συνδυασμός λευκού με μαύρου είναι υπεύθυνα για την ¨καθαρότητα¨ που αποπνέει, καθώς τα αυτοκόλλητα περιορίζονται σε τρεις κάθετες γραμμές για να δώσουν την απαραίτητη ένταση. Φυσικά ο χωμάτινος προσανατολισμός είναι έκδηλος παντού, με τους 21-18 ακτινωτούς τροχούς, την αλουμινένια ποδιά του κινητήρα και τις χούφτες να μοιάζουν αναπόσπαστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας. Όπως σε κάθε Ducati η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Σύνηθες για την ιταλική εταιρία είναι και το να προικίζει τα μοντέλα της με έναν πλούσιο κατάλογο αξεσουάρ, ο οποίος αυτή τη φορά περιλαμβάνει και κάτι ξεχωριστό. Στο πίσω μέρος δεν μπορείς να τοποθετήσεις μόνο βαλίτσες αλλά και ένα επιπλέον ρεζερβουάρ 8 λίτρων που αυξάνει την αυτονομία κατά 40% χωρίς να αλλοιώνει την σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Από τα πολλά αξεσουάρ αυτό που είναι απαραίτητο αν αρέσκεσαι στις εκτός δρόμου εξορμήσεις είναι τα προστατευτικά κάγκελα, καθώς δεν θα ¨γλιτώσουν¨ μόνο τα πλαστικά, αλλά και την εκτεθειμένη τρόμπα νερού στην αριστερή πλευρά.

Το πίσω μέρος παρά τα Led φωτιστικά σώματα θυμίζει άλλες εποχές, οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.

Το πίσω μέρος παρά τα Led φωτιστικά σώματα θυμίζει άλλες εποχές, οπού η απλότητα πρωταγωνιστούσε.

 

Σελίδα 1Ducati DesertX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά