Τα φρένα της Brembo έχουν σωστή αίσθηση για να μπορείς να εκμεταλλευτείς παντού τη δύναμή τους. Το ανεστραμμένο πιρούνι προέρχεται από την KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 230χιλ.

Τα φρένα της Brembo έχουν σωστή αίσθηση για να μπορείς να εκμεταλλευτείς παντού τη δύναμή τους. Το ανεστραμμένο πιρούνι προέρχεται από την KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 230χιλ.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Η πρώτη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Ducati δεν θα μπορούσε παρά να έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, σχεδιασμένο από λευκό χαρτί σύμφωνα με τις ανάγκες της. Η λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος επιλέχθηκε ακόμη μια φορά, δίνοντας την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή, κρατώντας παράλληλα το βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα μιας και η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 223 κιλά πλήρης υγρών. Με την ίδια μέθοδο κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο το οποίο πρέπει να μπορεί να αντεπεξέλθει στο επιπλέον βάρος των extra βαλιτσών 120lt ή του πρόσθετου ρεζερβουάρ 8 λίτρων (η μεταφορά καυσίμου προς το κεντρικό ρεζερβουάρ ενεργοποιείται από το μενού, όταν το επίπεδο έχει πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο σημείο), ενώ το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, φιλοξενώντας χωρίς μοχλικό το αμορτισέρ.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 46χιλ με διαδρομή 230χιλ και από ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 220χιλ ενώ το σύνολο συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ μπροστά από το τιμόνι. Εντυπωσιακή όμως δεν είναι μόνο η διαδρομή των αναρτήσεων. Η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 250χιλ, δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις της μοτοσυκλέτας για εκτός δρόμου οδήγηση. Στον αντίποδα, τα φρένα θα μπορούσαν κάλλιστα να βρίσκονται σε μια σπορ μοτοσυκλέτα δρόμου, αφού συναντάμε δύο δίσκους 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M50 μπροστά, έναν δίσκο 264χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω και cornering ABS της Bosch με τρεις διαφορετικές λειτουργίες αλλά και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης με το πάτημα ενός κουμπιού στο Enduro και Rally mode. Όπως προαναφέραμε, οι ακτινωτοί τροχοί είναι 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και φέρουν τα tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion STR σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-18.
     

    Σελίδα 1Ducati DesertX - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά