Η πρώτη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Ducati δεν θα μπορούσε παρά να έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, σχεδιασμένο από λευκό χαρτί σύμφωνα με τις ανάγκες της. Η λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος επιλέχθηκε ακόμη μια φορά, δίνοντας την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή, κρατώντας παράλληλα το βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα μιας και η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 223 κιλάπλήρης υγρών. Με την ίδια μέθοδο κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο το οποίο πρέπει να μπορεί να αντεπεξέλθει στο επιπλέον βάρος των extra βαλιτσών 120lt ή του πρόσθετου ρεζερβουάρ 8 λίτρων (η μεταφορά καυσίμου προς το κεντρικό ρεζερβουάρ ενεργοποιείται από το μενού, όταν το επίπεδο έχει πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο σημείο), ενώ το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, φιλοξενώντας χωρίς μοχλικό το αμορτισέρ.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 46χιλ με διαδρομή 230χιλ και από ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 220χιλ ενώ το σύνολο συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ μπροστά από το τιμόνι. Εντυπωσιακή όμως δεν είναι μόνο η διαδρομή των αναρτήσεων. Η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 250χιλ, δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις της μοτοσυκλέτας για εκτός δρόμου οδήγηση. Στον αντίποδα, τα φρένα θα μπορούσαν κάλλιστα να βρίσκονται σε μια σπορ μοτοσυκλέτα δρόμου, αφού συναντάμε δύο δίσκους 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M50 μπροστά, έναν δίσκο 264χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω και cornering ABS της Bosch με τρεις διαφορετικές λειτουργίες αλλά και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης με το πάτημα ενός κουμπιού στο Enduro και Rally mode. Όπως προαναφέραμε, οι ακτινωτοί τροχοί είναι 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και φέρουν τα tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion STR σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-18.