Σε αντίθεση με τα μεγάλα On-Off, το Desert X θα σε πάει κυριολεκτικά παντού και θα σε αφήσει να διασκεδάσεις αποδεικνύοντας τι σημαίνει πραγματικό Adventure

Σε αντίθεση με τα μεγάλα On-Off, το Desert X θα σε πάει κυριολεκτικά παντού και θα σε αφήσει να διασκεδάσεις αποδεικνύοντας τι σημαίνει πραγματικό Adventure

Μια Adventure μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati.

Μια Adventure μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati.

Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Σε αντίθεση με τα μεγάλα On-Off, το Desert X θα σε πάει κυριολεκτικά παντού και θα σε αφήσει να διασκεδάσεις αποδεικνύοντας τι σημαίνει πραγματικό Adventure
  • Μια Adventure μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati.
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το Off-Road παρουσιαστικό δεν σημαίνει ότι το DesertX απεχθάνεται την άσφαλτο. Στην πραγματικότητα ισχύει ακριβώς το αντίθετο, κάτι που καταλαβαίνεις άμεσα στην πρώτη επαφή μαζί του. Στην πόλη είναι ευέλικτο και αρκούντως στενό για να ελίσσεται εύκολα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να βοηθά στις μανούβρες, περνώντας πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Κάθεσαι ψηλά, χωρίς να ταλαιπωρείσαι από τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων μιας και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων καταπίνουν τα πάντα, ενώ όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι γραμμικός χωρίς σκορτσαρίσματα, έχει όμως και όση δύναμη χρειάζεσαι, αποδεικνύοντας την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Ducati στον τομέα της φιλικότητας-απόδοσης. Παράλληλα, η κατανάλωση κυμαίνεται πάντα σε φυσιολογικά επίπεδα, κάνοντας το DesertX ιδανικό ακόμη και για καθημερινή μετακίνηση, παρά το σχετικά σφιχτό κιβώτιο. Με την ίδια άνεση κινείται και στον αυτοκινητόδρομο οπού η σχετικά μικρή ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία, κάτι απαραίτητο σε μια μοτοσυκλέτα που διατηρεί υψηλές ταχύτητες χωρίς κανέναν κόπο. Το κοντέρ μπορεί να ξεπεράσει τα 225χλμ/ώρα, με το DesertX να παραμένει απόλυτα σταθερό, την ώρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα με τρόπο που θυμίζει Multistrada.


Μια Adventure μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati.

Μια Adventure μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εκεί όμως που πραγματικά εντυπωσιάζεσαι δεν είναι στην ευθεία αλλά στις στροφές, καθώς μια μοτοσυκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα Ducati. Παρότι δεν έχει αμεσότητα supersport στις αλλαγές κατεύθυνσης, ακούει πιστά τις εντολές σου, δίνοντας σωστή αίσθηση στον γρήγορο ρυθμό χωρίς ασάφειες και κουνήματα, με τα ηλεκτρονικά να είναι στο πλευρό σου όταν το παρακάνεις λειτουργώντας εξαιρετικά όπως μας έχει συνηθίσει η ιταλική φίρμα. Το κοντό γρανάζωμα βγάζει έναν πολύ παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, ακριβώς αυτόν που θες για να διασκεδάσεις και στο χώμα.

Πραγματικά απορείς γιατί η Ducati καθυστέρησε τόσο να βγάλει μια αμιγώς Adventure μοτοσυκλέτα. Καλές είναι οι μεγάλες On-Off αλλά όπως έχουμε πει πολλές φορές όταν θες πραγματικά να απολαύσεις εκτός δρόμου οδήγηση οι 160+ ίπποι και τα 250+ κιλά είναι περιττά. Η ανάλαφρη αίσθηση και ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του Desert X σε κερδίζουν αμέσως μόλις πατήσεις στο χώμα, με τον κινητήρα να αποδεικνύεται και πάλι ένα από τα δυνατά του χαρτιά. Οι 110 ίπποι είναι υπεραρκετοί, ειδικά όταν μπορείς να τους τιθασεύσεις χωρίς να χρειάζεται να είσαι ο αναβάτης εξέλιξης της Ducati και πρωταθλητής Enduro Antoine Meo, ο οποίος φαίνεται να έκανε καλά τη δουλειά του ώστε το DesertX να είναι μάχιμο, αλλά ταυτόχρονα και άκρως διασκεδαστικό. Η γεμάτη απόδοση και η γλυκιά απόκριση στο γκάζι φροντίζουν για τον απόλυτο έλεγχο όταν ντριφτάρεις ατελείωτα ή όταν σηκώνεις τον μπροστινό τροχό στον αέρα, ακόμη και στο Rally mode με την πλήρη ισχύ. Αν είσαι αρχάριος, επιλέγεις το Enduro mode μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργούν το ίδιο καλά και στο χώμα, με το traction control στη θέση 1 να επιτρέπει τα γλιστρήματα σε μεγάλο βαθμό, φροντίζοντας για την ασφάλειά σου όταν το παρακάνεις. Αντίστοιχα το ABS στη θέση 2 επεμβαίνει διακριτικά στον πίσω τροχό για να μπορείς να φρενάρεις με ασφάλεια και στο χώμα, σε περίπτωση που δεν έχεις την εμπειρία για να το απενεργοποιήσεις.

Θα στρίψει χωρίς να νιώθεις όλο το βάρος μπροστά, αφού ο μπροστινός τροχός φορτίζεται τόσο όσο, με αποτέλεσμα να εμπνέει  εμπιστοσύνη ακόμη και σε πολύ σφικτές στροφές, αδιαφορώντας για την κλίση και την ποιότητα του τερέν. Θα πάει ακόμη και στην άμμο χωρίς να ιδρώνεις και να άγχεσαι μήπως γείρει μια μοίρα παραπάνω και δεν μπορείς να τη σηκώσεις, με τα ελαστικά της Pirelli να αποδεικνύονται αντάξια των περιστάσεων κάθε φορά. Το σωστό ζύγισμα και η θέση οδήγησης συμβάλλουν στο να μένεις ξεκούραστος, αφήνοντας το Desert X να καταπίνει πέτρες, νεροφαγώματα και οτιδήποτε άλλο βρεθεί στο διάβα του, ανεξάρτητα αν εσύ έχεις το γκάζι κλειδωμένο στο τέρμα. Το εργοστασιακό σετάρισμα των αναρτήσεων είναι ιδανικό για τις περισσότερες περιστάσεις αφού, όπως σε όλες τις Adventure, θα φανεί μαλακό μόνο σε άλματα και χρήση τύπου Enduro. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι το DesertX σε προκαλεί να υπερβάλεις και να χωθείς σε μονοπάτια που ξεπερνούν τα δεδομένα της κατηγορίας, αποδεικνύοντας ότι η Ducati πέτυχε διάνα με την πρώτη της προσπάθεια.
 

Σελίδα 1Ducati DesertX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά