Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 69.234 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/07/2023 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Ducati Multistrada V2 Κινητήρας Τύπος 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 4Β Κυβισμός (κ.εκ.) 937 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94x67,5 Συμπίεση (:1) 13,3 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 110/9.250 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 9,4/6.500 Τροφοδοσία Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 21 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ) 6,7 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41mm, ΠΕ, ΑΕ,ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 230 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ ΚΥΒ, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 220 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 90/90-21" Ελαστικό Π 150/70-18" Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ/Α Πλάτος (χλστ.) Δ/Α Μεταξόνιο (χλστ.) 1.608 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 875 Βάρος (κιλά, πλήρης υγρών) 223 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο N Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Ducati DesertX - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6ΟδηγώνταςΣελίδα 7Η άποψή μας Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά