Είναι Ducati αλλά είναι και χωμάτινη, οπότε η θέση οδήγησης κινείται και προς αυτή την κατεύθυνση. Το καταλαβαίνεις αμέσως μόλις κάτσεις στην ποιοτική σέλα η οποία βρίσκεται στα 875χιλ από το έδαφος και φέρνει το σώμα του αναβάτη πάνω και όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα, σε όρθια στάση, με το τιμόνι στη σωστή απόσταση από τον κορμό, τόσο για καθιστή όσο και για όρθια οδήγηση. Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά στενό μπροστά, με τον απαραίτητο χώρο για τα γόνατα, ενώ η σχεδίαση των πλαστικών εκτός από την προστασία, φροντίζει και για τη σωστή θερμοκρασία του αναβάτη, με μικρά ανοίγματα για να περνά φρέσκος αέρας αλλά και για να απομακρύνεται η θερμότητα που εκπέμπει το ψυγείο. Τα μαρσπιέ είναι φαρδιά και δεν δημιουργούν ενοχλητικές γωνίες, με αποτέλεσμα το εργονομικό τρίγωνο να είναι κατάλληλο για πολύωρη χρήση, ενώ το ποδόφρενο και ο λεβιές ταχυτήτων έχουν επιλογή για δύο θέσεις, σε περίπτωση που φοράς μπότες. Ο συνοδηγός είναι ευπρόσδεκτος και θα αισθανθεί αρκετά άνετα παρά τη σχετικά μικρή χειρολαβή, καθώς η σέλα που του αντιστοιχεί διαθέτει ικανοποιητικό αφρώδες για σε ακολουθήσει τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Η TFT οθόνη 5 ιντσών είναι κάθετα τοποθετημένη και βρίσκεται ψηλά ώστε να είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες, είτε οδηγείς όρθιος είτε καθιστός.
Όπως ορίζει η εποχή, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών η οποία όμως είναι κάθετα τοποθετημένη και βρίσκεται ψηλά, θυμίζοντας road book από Rally μοτοσυκλέτες. Είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες, είτε οδηγείς όρθιος είτε καθιστός και μέσα από αυτή μπορείς να περιηγηθείς εύκολα στο πλούσιο μενού, ρυθμίζοντας κάθε παράμετρο και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που μόνο λίγα δεν είναι. Φυσικά συνδέεται με smartphone μέσω του συστήματος Ducati Multimedia System παρέχοντάς σου τη δυνατότητα μεταξύ άλλων να ενεργοποιήσεις και την απεικόνιση του navigation στροφή- στροφή.
Κλασσικοί -ποιοτικοί διακόπτες Ducati και ναι, έχει και cruise control.