Suzuki GSX-S1000GX

    Suzuki GSX-S1000GX

    Η Suzuki παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνου ένα ολοκαίνουργιο sport touring μοντέλο, το οποίο συμπληρώνει τη γκάμα την GSX και κατ επέκταση μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 999κ.εκ. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 153 ίππους στις 11.000σαλ. με μέγιστη ροπή 106ΝΜ στις 9.250σαλ. και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο προέρχεται από το GSX-S 1000. Το μεγάλο νέο όμως, είναι ότι το GSX-S1000GX είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES).  Το σύστημα έχει αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα της Showa και είναι ειδικά κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φέρει ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και μονοσόκ αμορτισέρ BFRClite. Το SAES, εκτός από τις πληροφορίες που λαμβάνει μέσω της IMU, χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες υψηλής πίεσης που είναι τοποθετημένοι στις αναρτήσεις, για να ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι επίσης και η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ.

    Στις λειτουργίες της ανάρτησης περιλαμβάνονται επίσης το Suzuki Floating Ride Control (SFRC) που βελτιώνει την άνεση συγκριτικά με τις αλλαγές που συμβαίνουν κάθε στιγμή στο οδόστρωμα, το Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC) που παρακολουθεί την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και διαμορφώνει ανάλογα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το Suzuki damping Control (SDDC) που ελέγχει  την πίεση της απόσβεση για να μειώσει τις αναπηδήσεις.

    Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τυλίγονται από ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 σε διαστάσεις 120/70 και 190/50 . Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ το ABS διαθέτει και cornering λειτουργία. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικο βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 232 κιλά. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Το εργονομικό τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ. ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος.

    Το φαρδύ φέρινγκ σε συνδυασμό με τις χούφτες και της ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, προσφέρουν μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία. Για τη μείωση των κραδασμών, το τιμόνι φέρει ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ η σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερο πάχος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η ουρά διαθέτει υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ η σχάρα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.

    Η σουίτα των ηλεκτρονικών είναι πλήρης και ελέγχεται από μια IMU 6 αξόνων της Bosch. Το Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-a) προσφέρει 3 προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις κινητήρα(Active, Basic, Comfort) με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και διαφορετικές ρυθμίσεις για το traction control (7 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, το torque control και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (hard, medium, soft, custom). Στάνταρ έρχονται το quickshifter 2 κατευθύνσεων, το σύστημα anti-lift για τον πίσω τροχό και το cruise control.  

    Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών με επιλογές συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και μέσω  του Suzuki  MySpin να υπάρχει η δυνατότητα για απεικόνιση  εφαρμογών από το smartphone κατευθείαν στην οθόνη.

    Σελίδα 1EICMA 2023: Τα νέα μοντέλα της Suzuki για το 2024
    Σελίδα 2Suzuki GSX-S1000GX
    Σελίδα 3Suzuki GSX-8R