Το ταξίδι στο εξωτερικό με τη μοτοσικλέτα πρέπει να είναι οργανωμένο και ο αναβάτης να έχει πληροφορηθεί τα πάντα για τη μεγάλη διαδρομή του, μεταξύ των οποίων και τις ιδιαιτερότητες του Κ.Ο.Κ. κάθε χώρας.
Εκτός, λοιπόν, από την οργάνωση, ένα ταξίδι στο εξωτερικό απαιτεί και αρκετό… διάβασμα, προκειμένου να γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες σε κάθε χώρα. Κατά συνέπεια, καλό είναι να έχεις δύο πράγματα στο μυαλό σου, αν αρχίσεις το ταξίδι εκτός συνόρων.
· Προσπάθησε να πληροφορηθείς τις ιδιαιτερότητες του τοπικού Κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Μπορεί να την πατήσεις από κάτι απλό.
· Τήρησε όσο το δυνατόν…ευλαβικότερα τα όρια ταχύτητας. Σε χώρες όπως η Ελβετία, φιλοξενούνται πάρα πολλοί μοτοσικλετιστές κάθε χρόνο. Οι τοπικές αρχές όμως είναι άτεγκτες στην εφαρμογή των ορίων στους δρόμους και κάνουν συχνούς ελέγχους.
· Μην αγνοήσεις τις «φλασιές» που θα δεις από την άκρη του δρόμου. Πολλοί που ταξίδεψαν στο εξωτερικό, κλήθηκαν μετά από λίγο καιρό να πληρώσουν κλήσεις, που έστειλε πακέτο η γερμανική Τροχαία!
· Αν πέσεις σε μπλόκο, μπορεί να κληθείς να πληρώσεις επιτόπου την κλήση, και μάλιστα με έκπτωση σε περίπτωση που ανταποκριθείς και δεν κάνεις το δύσκολο.
· Προσοχή χρειάζεται και στο πού παρκάρεις τη μοτοσικλέτα σου. Βλέπεις, στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, υπάρχουν μπόλικες θέσεις για να την παρκάρεις και να την κλειδώσεις με ασφάλεια (κάθετες μπάρες στον δρόμο). Για αυτό δε βλέπουν με καλό μάτι οι Ευρωπαίοι αστυνομικοί την συνήθειά μας να τις αφήνουμε στο πεζοδρόμιο.