Όπως έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν, οι έλεγχοι, έστω και ολιγόλεπτοι, είναι αυτοί που σας βοηθούν να προλάβετε τα χειρότερα και να διατηρείτε τη μοτοσικλέτα σας πάντα σε άριστη κατάσταση. Πραγματοποιώντας τους για μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, όσο ο κινητήρας ζεσταίνεται (μια ακόμη βασική προϋπόθεση), εξασφαλίζετε ότι θα προλάβετε οποιοδήποτε πρόβλημα εγκαίρως και δε θα βρεθείτε αντιμέτωποι με απρόοπτα στο δρόμο σας.
· Τσεκάρετε το χώρο στάθμευσης της μοτοσικλέτας για ενδεχόμενη διαρροή υγρών. Οποιαδήποτε κηλίδα θα πρέπει να σας προβληματίσει.
· Με τη μοτοσικλέτα στατική πατήστε το μπροστινό φρένο και βυθίστε το πιρούνι, τσεκάροντας την επαναφορά του. Έτσι ελέγχετε ότι το φρένο και το πιρούνι λειτουργούν σωστά, ενώ με την κίνηση αυτή αποκαλύπτεται πιθανή απώλεια πίεσης του μπροστινού ελαστικού.
· Αντίστοιχα, ελέγχετε το πίσω φρένο, την ανάρτηση και το πίσω λάστιχο, σπρώχνοντας τη μοτοσικλέτα προς τα πίσω πατώντας το ποδόφρενο.
· «Παίξτε» με τα φώτα, το σινιάλο και τα φλας, εξασφαλίζοντας ότι λειτουργούν σωστά. Ιδιαίτερη προσοχή θέλει το πίσω φανάρι, καθώς είναι δύσκολο να το δείτε. Μία τζαμαρία θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε ότι ανάβει.
· Πριν ξεκινήσετε, τέλος, φτιάξτε τους καθρέπτες, ακόμα και αν δε φαίνεται να έχουν πειραχτεί. Ακόμα και μια ελάχιστη μετατόπισή τους (που μπορεί να μην φαίνεται με το μάτι) αλλάζει σημαντικά το οπτικό τους πεδίο.
· Μην ξεκινήσετε με κρύο κινητήρα. Αφήστε τον στο ρελαντί, προκειμένου να φτάσει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αντίθετη περίπτωση, σε έναν κινητήρας που δέχεται μεγάλο φορτίο ή λειτουργεί σε πολλές στροφές όσο είναι κρύος, τα έμβολα κινούνται έκκεντρα μέσα στον κύλινδρο, αυξάνοντας κατακόρυφα τη φθορά στα τοιχώματα.
· Όσο ο κινητήρας ζεσταίνεται στο ρελαντί, ακούστε τον προσεχτικά για ενδεχόμενους μη αποδεκτούς θορύβους. Θα πρέπει να δουλεύει στρωτά και χωρίς ξεσπάσματα. Μην ξεχνάτε ότι όταν οδηγείτε είναι δύσκολο να ακούσετε τη λειτουργία του μοτέρ, καθώς το κράνος «κρύβει» ήχους.
· Μην αφήσετε τον κινητήρα να ζεσταθεί περισσότερο από δύο λεπτά. Ξεκινήστε με χαμηλές στροφές, ώστε το ζεστό λάδι να πάει σταδιακά και στα μέρη του κινητήρα που δε μπορούσε, όσο ο τελευταίος δούλευε στο ρελαντί.
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Repsol λιπαντικό Qualifier Fork Oil
Κάλυμμα χεριών Nordcode XL-Muffs Neoprene/ δερματίνη
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr