Οι μπότες (ή τα μποτάκια) είναι απαραίτητες σε κάθε μετακίνηση με δίκυκλο, μιας και προσφέρουν προστασία στο χαμηλότερο μέρος των ποδιών. Η προστασία αυτή δεν αφορά μόνο τους κινδύνους μιας πτώσης, αλλά και τα καιρικά φαινόμενα. Για το λόγο αυτό, όχι μόνο είναι απαραίτητες, αλλά και απαιτούν προσεκτική επιλογή.
Επιλογή
Τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα είναι πιο εύκολα, από την άποψη ότι δεν υπάρχουν πολλά «μυστικά» στην επιλογή ενός ζευγαριού μποτών. Τα τρία βασικά κριτήρια είναι να νιώθετε άνετα, να διαθέτουν τα απαραίτητα προστατευτικά και να είναι σχεδιασμένες για τη χρήση που τις θέλετε.
Όσον αφορά στα προστατευτικά και τις ενισχύσεις, αυτά είναι απαραίτητα στον αστράγαλο, το καλάμι και τα δάχτυλα. Ωστόσο, η προστασία που απαιτείται από μια μπότα εξαρτάται από τον τύπο της. Οι sport και οι χωμάτινες είναι εξοπλισμένες με τα περισσότερα και ανθεκτικότερα προστατευτικά, ενώ οι τουριστικές προσφέρουν μικρότερη, σε σχέση με τις δυο προηγούμενες, προστασία.
Aνεση
Επομένως, οι πλέον ασφαλείς μπότες είναι αυτές που προορίζονται για την πίστα και αυτές για το χώμα. Ωστόσο, δεν είναι σοφό να χρησιμοποιηθεί μια τέτοια μπότα για κάθε χρήση. Η ακαμψία τους και το βάρος τους τις καθιστούν κουραστικές για οτιδήποτε άλλο, γεγονός που σημαίνει ότι, αν σκοπεύετε να ταξιδέψετε, καλό θα είναι να προτιμήσετε ένα ζευγάρι τουριστικές. Αυτές μπορεί να μην είναι σχεδιασμένες για ακραία προστασία, προσφέρουν, όμως, αρκετή ασφάλεια για τα δεδομένα του ταξιδιού.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο, οι μπότες παίζουν σημαντικότατο ρόλο, κι ας τις αμελούν πολλοί, μετά την επιλογή κράνους και ρουχισμού. Και η διαδικασία επιλογής είναι εξίσου απαιτητική, προκειμένου ο αναβάτης να είναι κατάλληλα προστατευμένος, αλλά και άνετος όταν τις φοράει.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr