H Ducati παρουσίασε το DucatiDesertXRally, μια ακόμα πιο στοχοπροσηλωμένη στο χώμα έκδοση του DesertX, με τις αλλαγές να βασίζονται στο μοντέλο με το οποίο ο Antoine Méo κέρδισε τον πρόλογο του Erzberg Rodeo το 2023.
Ο κινητήρας των 937cc παραμένει ίδιος όπως στην απλή έκδοση, όμως η Desert X Rally εξοπλίζεται περαιτέρω στον τομέα των περιφερειακών, καθώς αποκτά νέο πιρούνι KYB 48mm που προσθέτει και άλλα 20mm διαδρομής, ενώ το νέο αμορτισέρ έχει μεγαλύτερο πιστόνι 46mm με την επαναφορά και την προφόρτιση να είναι ρυθμιζόμενες. Σύμφωνα με τη Ducati, η ροή του λαδιού είναι καλύτερη, εξασφαλίζοντας ανώτερη οδηγική συμπεριφορά κατά τη χρήση εκτός δρόμου. Οι νέες αναρτήσεις έχουν αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 280mm, ενώ συνεπαγωγικά και το ύψος της νέας σέλας με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό ανέβηκε στα 910mm, αλλά μπορεί να κατεβεί στα 885mm με την χαμηλή σέλα που διατίθεται σαν αξεσουάρ. Oι αλουμινένιοι τροχοί διατηρούν τις διαστάσεις τους (21” μπροστά και 18” πίσω) γίνονται όμως μισό κιλό ελαφρύτεροι, με την Ducati να επιλέγει τη χρήση της σαμπρέλας για την μεγαλύτερη ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της οδήγησης στο χώμα. Στο κομμάτι της προστασίας για το Off-Road η Ducati μερίμνησε και για την ποδιά κινητήρα, η οποία πλέον είναι carbon,στιβαρότερη και ελαφρύτερη από την βασική έκδοση. Το φτερό μπροστά (λασπωτήρας) έχει ανασηκωθεί, δίνοντας ακόμα πιο έντονα το στίγμα του Off-Road στην Desert X Rally και αποτρέπει την συσσώρευση λάσπης στον τροχό. Τα νέα γραφικά (PVC) κάνουν την έκδοση Rally να ξεχωρίζει, ενώ σύμφωνα με τη Ducati, η ανθεκτικότητά τους προσφέρει στην προστασία της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας, μετά από σκληρή χρήση. Η νέα Ducati DesertX Rally θα διατίθεται στον ειδικό χρωματισμό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, ενώ η τιμή της είναι 24.800 ευρώ.