Για να μη φτάσουμε, λοιπόν, στο σημείο να… κρατάμε την αναπνοή μας κάθε φορά που πρέπει να το βάλουμε στο κεφάλι μας, πρέπει να αφιερώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα λίγο από το χρόνο μας για να πλύνουμε την επένδυση του κράνους μας. Με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι η εσωτερική επένδυση του κράνους είναι αφαιρούμενη (έστω τα μάγουλα), η διαδικασία είναι απλή και δεν πρόκειται να διαρκέσει περισσότερα από μερικά λεπτά.
· Αρχικά αφαιρούμε προσεκτικά την επένδυση από το κράνος, αφού πρώτα παρατηρήσουμε πώς τοποθετείται και κουμπώνει ξανά, ώστε να μπορούμε να την τοποθετήσουμε αφού τελειώσουμε.
· Τα σύνεργα καθαρισμού μας είναι λίγα και εύκολο να βρεθούν. Μία λεκάνη με νερό και ένα ουδέτερο σαπούνι (ένα σαπούνι για μωρά μπορεί να αποδειχθεί τέλειο για την περίσταση) μας αρκούν. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μας πιάσει… μανία απολύμανσης και να χρησιμοποιήσουμε χημικά ή οινόπνευμα, καθώς έτσι θα καταστραφεί η επένδυση.
· Το πρώτο βήμα είναι να βάλουμε την επένδυση μέσα στη λεκάνη με το νερό και να την αφήσουμε να μουλιάσει για μερικά λεπτά. Έπειτα, την τρίβουμε απαλά με το σαπούνι (ξεχάστε σκληρό τρίψιμο, σκάφη κτλ.), με ιδιαίτερη προσοχή. Αφού την καθαρίσουμε, την ξεπλένουμε και την αφήνουμε μερικά λεπτά μέσα στο νερό.
· Η τελευταία πράξη της… μπουγάδας είναι να την στύψουμε προσεκτικά και έπειτα να την αφήσουμε να στεγνώσει. Προσοχή! Οι εύκολες λύσεις του σεσουάρ και του καλοριφέρ θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η μεγάλη θερμότητα μπορεί να κάνει ζημιά στην επένδυση.
· Στην περίπτωση που η εσωτερική επένδυση του κράνους δεν αφαιρείται, θα πρέπει να την πλύνετε μαζί με το κράνος. Οι κινήσεις θα πρέπει να είναι το ίδιο προσεκτικές και η υπομονή σας κατά το στέγνωμα μεγαλύτερη.
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr