Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο προέρχεται αυτούσιο από την προηγούμενη γενιά, έχοντας υποστεί και αυτό την τελευταία του ανανέωση το 2022, όταν αυξήθηκε η στιβαρότητα και κατέβηκε το βάρος. Συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function front Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41mm χωρίς δυνατότητα ρύθμισης και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε 10 στάδια και διαδρομή 43,5mm.

Τα φρένα αναλαμβάνει η Nissin, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες που πιάνουν σε δίσκους 310mm μπροστά και μια μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220mm πίσω. Η απόδοσή τους είναι αρκετά καλή για την κατηγορία, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζονται 43,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η CB 650R από τα 100 χλμ./ώρα.
Οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο έχουν διάμετρο 17”, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Dunlop να έχουν διαστάσεις 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Honda CB 650R E-Clutch – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ε-Clutch
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά