Pocket Rocket, ή αλλιώς πύραυλος τσέπης το CB 650R στην καθημερινή συμβίωση. Σε μια κατηγορία που οι περισσότεροι πάνε στον δικύλινδρο εν σειρά, η Honda επιμένει στον τετρακύλινδρο, ο οποίος έχει τους δικούς του οπαδούς για πολλούς λόγους – και ο γράφων είναι ένας από αυτούς. Αμεσότητα στην απόκριση παντού και ήχος που δυναμιτίζει, σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας, την κάνουν ένα «όπλο» της μεσαίας κατηγορίας στην κίνηση της πόλης, ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό. Όντας τετρακύλινδρο, αρέσκεται να δουλεύει σε ψηλότερες στροφές, χωρίς όμως να σου λείψει ροπή όταν κινείσαι πιο κοντά στο ρελαντί.
Ζήτω ο τετρακύλινδρος λοιπόν και η απουσία κραδασμών, που μαζί με τη εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την άνετη σέλα και τη σωστή εργονομία, σου επιτρέπουν να… οργώσεις τα χιλιόμετρα μαζί της. Οι αναρτήσεις είναι ικανοποιητικότατες στην απόσβεση των ανωμαλιών της πόλης αλλά θα σε στηρίξουν κιόλας όταν αρχίσεις να κινείσαι πιο επιθετικά στους γεμάτους δρόμους στροφές, όπου η CB 650R βρίσκεται στα νερά της. Φιλικότατη προς το νέο χρήστη και παιχνίδι στα χέρια ενός πιο έμπειρου, σίγουρα θα με γεμίσει με θετικές εμπειρίες και δεν θα διαμαρτυρηθεί ακόμα και στην εθνική οδό, όπου επιδεικνύει μια ευχάριστη σταθερότητα ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα. Η εκκίνηση αλλά και το σταμάτημα χρησιμοποιώντας το E-Clutch απαιτούν μια συνήθεια, καθώς και για λόγους ασφαλείας κατά το αρχικό άνοιγμα του γκαζιού αργεί αρκετά να αποσυμπλέξει (θα χρειαστεί να περάσεις τις 2-2.500 στροφές), ενώ η απουσία φρένου κινητήρα όταν κατεβάζεις – και ειδικά όταν κινείσαι με πρώτη – φαντάζει λίγο… ξένη στην αρχή. Αυτά μάλλον είναι θέματα Fine Tuning, τα οποία σίγουρα θα διορθωθούν στο μέλλον και σε κάθε περίπτωση μετά από λίγα χιλιόμετρα συνηθίζονται και δεν θα απασχολήσουν τον κάτοχο της μοτοσυκλέτας.