Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
6 Φωτογραφίες »

Η θέση οδήγησης της Honda CB650 R είναι σχετικά όρθια, συντελώντας σε μια φυσική και ξεκούραση στάση οδήγησης, που επιτρέπει την πολύωρη οδήγηση. Η σέλα είναι αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας, ακόμα και στο μερίδιο του συνεπιβάτη, που συνήθως στα μεσαία γυμνά αποτελεί ένα «αγκάθι» στον τομέα της άνεσης. Ακόμα και τα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη είναι σε πολύ μελετημένη θέση, με μόνο του πρόβλημα να είναι η απουσία χειρολαβών.

Η νέα TFT οθόνη 5” αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, με αυτόματη προσαρμογή στις φωτιστικές συνθήκες (μέρα – νύχτα) και παραμένει ευανάγνωστη σε κάθε περίπτωση. Οι πληροφορίες της είναι διατεταγμένες με απλό και κατανοητό τρόπο,  ενώ ο χειρισμός της γίνεται από ένα Joystick στα αριστερά του τιμονιού, δίπλα από το κουμπί που απενεργοποιεί και ενεργοποιεί με μια κίνηση το Traction Control.
 

Σελίδα 1Honda CB 650R E-Clutch – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ε-Clutch
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά