Η άποψή μας

Η άποψή μας
2 Φωτογραφίες »

Η Honda πήρε την ήδη πολύ καλή βάση που είχε φτιάξει για το CB650 R και ορθώς – κατά τη γνώμη μας – αποφάσισε να είναι μια από τις 2 πρώτες μοτοσυκλέτες στις οποίες θα εφαρμοζόταν το E-Clutch. Στην κίνηση της πόλης και στο συνεχόμενο σταμάτα ξεκίνα λύνει τα χέρια σου, ενώ όταν θες να κινηθείς με πιο σβέλτους και σπορ ρυθμούς μπορείς να ελέγχεις ακριβώς το συμπλεκτάρισμα με τη μανέτα. Ένωση δύο κόσμων λοιπόν με τα βασικά θετικά του καθενός να παντρεύονται σε αυτό το νέο τεχνολογικό βήμα που έκανε πρώτη η Honda (και που η ζέση των υπόλοιπων κατασκευαστών να ακολουθήσουν δείχνει ότι το μέλλον θα κινηθεί προς τα εκεί).

 

Σελίδα 1Honda CB 650R E-Clutch – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ε-Clutch
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά