Η θέση οδήγησης στο Husqvarna Svartpilen 801 (όπως και συνολικά η μοτοσυκλέτα), ακροβατεί ανάμεσα στο γυμνό και στο Scrambler. Εδώ δεν έχεις την πιο σκυφτή, «επιθετική» θέση που θα συναντήσεις, ας πούμε, στο KTM 790 Duke, με το οποίο το Svartpilen μοιράζεται τον κινητήρα, καθώς η θέση του τιμονιού είναι πιο ψηλά – και το ίδιο το τιμόνι πιο φαρδύ – δημιουργώντας μια περισσότερο «τουριστική» θέση.
Η σέλα εκ πρώτης όψεως φαντάζει κάπως σκληρή, όμως ανεβαίνοντας πάνω της καταλαβαίνεις ότι η Husqvarna έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι και φροντίζει για την άνεση του αναβάτη. Η ξεχωριστή σέλα του συνεπιβάτη από την άλλη είναι ελαφρώς πιο σκληρή και μαζί με την απουσία χειρολαβών οποιουδήποτε είδους θα κουράσει λίγο νωρίτερα. Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 5” (η ίδια που συναντάμε και στον Δούκα της KTM), η οποία έχει ένα ευανάγνωστο και εύκολο στο χειρισμό μενού. Στον κόντρα ήλιο θα δεις τις λεπτομέρειες να χάνονται, όμως οι βασικές πληροφορίες (που έχουν πιο έντονη αντίθεση με το background της οθόνης) παραμένουν ευανάγνωστες, ενώ με το κατέβασμα της εφαρμογής ¨Ride Husqvarna Motorcycles” ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε Turn by Turn Navigation. Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται μέσω τεσσάρων κουμπιών που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών φροντίζει μια βολικά τοποθετημένη θύρα USB.