Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
5 Φωτογραφίες »

To πλαίσιο φέρει αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του και πλέον είναι ατσάλινο, σωληνωτό με ξεχωριστό, αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ ο κινητήρας αποτελεί ενεργό μέρος του. Συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι ανοικτού φυσιγγίου 43mm της σειράς WP APEX, το οποίο έχει διαδρομή 140mm και δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης και της συμπίεσης, ενώ πίσω  υπάρχει ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας σειράς, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς, διαδρομής 150mm που πιάνει απευθείας πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι σε γενικές γραμμές καλή,  είναι όμως λίγο «τραχιές» στη συμπεριφορά τους.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η J.Juan, με δύο πλευστούς δίσκους 300mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 240mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα. Ένα δικάναλο Cornering ABS επιβλέπει τη διαδικασία του φρεναρίσματος, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζονται 43,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Svartpilen 801 από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που το κατατάσσει υψηλά στην κατηγορία του.
Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου και έχουν διάμετρο 17”, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν έχουν διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
 

Σελίδα 1Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά