Συγκριτικά με το Super Duke R, το GT έχει πιο χαλαρή και πιο ξεκούραστη εργονομία με χαμηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ και ψηλότερο και φαρδύτερο τιμόνι, τα οποία ρυθμίζονται για ακόμα μεγαλύτερη εξατομίκευση. Η θέση οδήγησης είναι περισσότερο φιλική από του R, με πιο ψηλή στάση του κορμού και πιο άνετες γωνίες σε χέρια και γόνατα. Πιο άνετη είναι και η σέλα. Το ύψος της παραμένει στα 835 χιλιοστά από το έδαφος, αλλά διαθέτει μεγαλύτερη τμήματα για οδηγό και συνεπιβάτη και πλουσιότερο αφρώδες υλικό για πιο μακρινές μετακινήσεις. Βέβαια οι χειρολαβές του συνεπιβάτη απουσιάζουν, δυσκολεύοντας την παραμονή του στη σέλα του θηρίου με ανοιχτό το γκάζι. Έχουν όμως προστεθεί ενσωματωμένες βάσεις για τοποθέτηση πλαϊνών βαλιτσών και top box, τα οποία ωστόσο αποτελούν μέρος του εξτρά εξοπλισμού. Η αναθεωρημένη έγχρωμη TFT οθόνη έφτασε σε μέγεθος τις 7 ίντσες και φέρει νέα γραφικά και λειτουργία πλοήγησης στροφή-στροφή μέσω της εφαρμογής KTM Connect, ενώ επανασχεδιασμένοι είναι και οι διακόπτες με τον ρυθμιζόμενο οπίσθιο φωτισμό. Δύο μικροί αποθηκευτικοί χώροι που διπλώνουν, έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο εσωτερικό μέρος των φέρινγκ, με τον αριστερό εξΆ αυτών να φέρει και θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Το οξύμωρο είναι ότι λόγω της στενής επαφής τους με τα καλάμια του πιρουνιού, δεν μπορούν να ανοίξουν αν δεν έχεις τελείως στριμμένο το τιμόνι, κάτι που γίνεται μόνο με το GT πλήρως ακινητοποιημένο. Το πακέτο εξοπλισμού είναι πλούσιο και περιλαμβάνει συστήματα που διευκολύνουν την ζωή του αναβάτη όπως θερμαινόμενα γκριπ, πλαϊνά φώτα στροφής, Hill Control, Cruise Control και φλας με αυτόματη ακύρωση.