Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας - Ηλεκτρονικά

Κινητήρας - Ηλεκτρονικά

Με χωρητικότητα 1,3 λίτρων, ο δικύλινδρος LC8 με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών διακρίνεται για τη μεγάλα αποθέματα ροπής και δύναμης. Η πιο πρόσφατη έκδοση του διαθέτει νέα εισαγωγή αέρα ram-air για καλύτερη αναπνοή και σύστημα ανάφλεξης με διπλά μπουζί σε κάθε κύλινδρο για βελτιωμένη ανάφλεξη. Μέσω Ride-by-wire λειτουργίας, η Keihin έχει αναλάβει την τροφοδοσία καυσίμου με τη βοήθεια ανεξάρτητων σωμάτων ψεκασμού 56 mm. Για να περάσουν στο δρόμο οι 175 ίπποι στις 9750σαλ. και η μέγιστη ροπή των 14,4kg-m στις 7.000σαλ. υπεύθυνος είναι ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης Power Assist Slipper Clutch (PASC) της KTM. Συνοδοιπόρος σε αυτό το δύσκολο έργο, το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που εξευγενίζει τα άγρια ένστικτα του τέρατος. Τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Sport, Street και Rain) προσαρμόζουν την απόκριση του γκαζιού και την ισχύ του κινητήρα, ενώ το προαιρετικό Tech Pack προσθέτει δύο επιπλέον– Track and Performance – με αποκλειστικές ρυθμίσεις απόκρισης γκαζιού, launch control, traction control πολλαπλών επιπέδων και δυνατότητα απενεργοποίησης wheelie control. Το 1290 Super Duke GT εξοπλίζεται επίσης με IMU 6-αξόνων για τον δυναμικό έλεγχο του Cornering ABS και του traction control με προσαρμοζόμενη γωνία κλίσης. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 7 λίτρα αλλά το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων θα προσφέρει  μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με το γυμνό Duke R. Σε συνθήκες ταξιδιού, το νούμερο αυτό πέφτει στα 5,85 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα χρήσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke GT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά