Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο είναι το γνωστό ατσάλινο χωροδικτύωμα της γυμνής έκδοσης, ζευγαρωμένο με ένα όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου. Είναι ισχυρό και συνάμα ελαφρύ, συνδυάζοντας ακαμψία και χαμηλό βάρος, το οποίο στην περίπτωση του GT είναι 223 κιλά. Γεωμετρικά δεν υπάρχουν αλλαγές, ενώ το υποπλαίσιο έχει μεγαλώσει σε μήκος λόγω του τουριστικού χαρακτήρα του μοντέλου. Οι νέοι ελαφρύτεροι τροχοί των 17 ιντσών μειώνουν το μη αναρτημένο βάρος κατά 1 κιλό, δίνοντας στο GT ακόμα πιο ελαφριά αίσθηση και τυλίγονται από τα πολύ καλά σε απόδοση ContiSportAttack 4 της Continental. Τα φρένα, παραμένουν ίδια με αυτά του Super Duke R, δηλαδή δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Βrembo Stylema μπροστά και ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας πίσω. Το δικάναλο Cornering ABS της Bosch, επιδρά αποτελεσματικά ακόμα και με τη μοτοσικλέτα υπό γωνία, διαθέτει λειτουργία Supermoto με απενεργοποίηση στον πίσω τροχό για μπλοκαρισμένα πλασαρίσματα στις στροφές, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως αν του ζητηθεί. Οι αναρτήσεις της WP αποτελούνται από USD πιρούνι διαμέτρου 48 χλστ. με διαδρομή 125 χλστ. και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 156 χλστ. Είναι ημιενεργητικές με τρεις λειτουργίες απόσβεσης (Sport, Street και Comfort) και τέσσερις προεπιλογές για προφόρτιση πίσω ελατηρίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke GT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά