Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Δεν υπάρχει τίποτα διακριτικό στη σχεδίαση του Super Duke GT, με τα κοφτερά φέρινγκ και τα φωνακλάδικα γραφικά να τονίζουν τον επιθετικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ο κινητήρας και το πλαίσιο χωροδικτύωμα βρίσκονται σε κοινή θεά, όπως και στο γυμνό αδερφό του, ενώ η χαρακτηριστική αισθητική με το διαιρούμενο προβολέα είναι πάντοτε παρούσα. Στην ουσία, η προσθήκη ανεμοθώρακα, το επιβλητικό ρεζερβουάρ και τα λίγο μεγαλύτερα πλαϊνά πλαστικά με τα ενσωματωμένα φώτα στροφής, είναι τα μόνα σημεία που διαφοροποιείται το GT από την γυμνή έκδοση του Δούκα. Στο πίσω μέρος η ουρά είναι φαρδύτερη για να χωρέσει τις ενσωματωμένες βάσεις για τις βαλίτσες και την πίσω «αεροτομή» για την τοποθέτηση βαλιτσών. 5 κάθετες γραμμές LED απαρτίζουν το πίσω φανάρι, ενώ τα DRL φώτα ημέρας του εμπρός φαναριού διαχωρίζουν το Super Duke GT από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω.  Με μια πιο προσεκτική ματιά στα ποιοτικά  χαρακτηριστικά του GT, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι οι Αυστριακοί δεν έχουν κάνεις παραχωρήσεις σε κανένα τομέα της κατασκευής του πορτοκαλί τέρατος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke GT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά