Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K, V75o, LC8
Κυβισμός (κ.εκ.)  1301
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71
Συμπίεση (:1) 13,6
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  175/9750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  14,4/7000
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  23
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 7
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  WP 48ιλ., ΗΜ/ΕΝ., AE,ΠΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)  125
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ WP ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)  156
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 190/55-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) Δ.Α
Πλάτος (χλστ.) Δ.Α
Μεταξόνιο (χλστ.) 1482
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
Βάρος (κιλά)  223
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/N
Τraction Control / Ρυθμ.  N/N
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/N
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  O
Χειρολαβές / Σχάρα  N/O
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N/N

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke GT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
BEST BUY