Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 14.906 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/09/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, V75o, LC8 Κυβισμός (κ.εκ.) 1301 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71 Συμπίεση (:1) 13,6 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 175/9750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 14,4/7000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 23 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 7 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις WP 48ιλ., ΗΜ/ΕΝ., AE,ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 125 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 156 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 190/55-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α Πλάτος (χλστ.) Δ.Α Μεταξόνιο (χλστ.) 1482 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835 Βάρος (κιλά) 223 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. N/N Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο N Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής N Ένδειξη βενζίνης N Δείκτης θερμοκρασίας N Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ O Χειρολαβές / Σχάρα N/O Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke GT - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΗλεκτρονικάΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά