Με το GPZ 900, η Kawasaki εδραιώθηκε για τα καλά στο μυαλό των αναβατών, ως κατασκευάστρια μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων και όχι μόνο: Συνδυάζοντας την επιτυχία της GPZ με τον...Top Gun αέρα που μοντέλο πήρε από την ομώνυμη ταινία με τον Tom Cruise, hεταιρεία από το Akashi έδωσε μια άτυπη υπόσχεση στον εαυτό της, να κατασκευάζει ανά πάσα στιγμή, την ταχύτερη μοτοσυκλέτα της παγκόσμιας αγοράς. Με το ZX-10 που προηγήθηκε να είναι φυσικά η ταχύτερη μοτοσυκλέτα της εποχής, με τελική 269 χιλιομέτρων την ώρα, η Kawasaki έκανε το επόμενο βήμα το 1990.
Τότε, πριν 29 χρόνια, η εταιρεία παρουσίασε την ZX-11 ή ZZR1100, όπως κυκλοφόρησε στην δική μας αγορά. Ήταν η πιο πρόσφατη hypersport πρόταση της εταιρείας σε μια εποχή που η τελική ταχύτητα ήταν απλά, το παν για την αγορά. Με 145 ίππους και 11 kgm ροπής από τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.052 κ.εκ., η ZZR1100 μπορούσε να αγγίξει τα 283 χιλιόμετρα την ώρα, κατά 14 χλμ/ώρα περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Το ZZR1100 έφερε για πρώτη φορά στην βιομηχανία μοτοσυκλέτας, το Ram-Air: Τους αεραγωγούς τοποθετημένους στο εμπρός τμήμα της μοτοσυκλέτας, που σε συνδυασμό με το κατάλληλο φιλτροκούτι, αύξαναν την πίεση τροφοδοσίας του αέρα στον κινητήρα στις υψηλές ταχύτητες, για περισσότερη ισχύ. Εκτός αυτού, η ZZR1100 έφερε αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών –μια τεχνολογία ιδιαίτερα φρέσκια στην βιομηχανία, τότε- που παρά την χρήση του δεν κατάφερε να μειώσει ιδιαίτερα, το ολικό βάρος των 274 κιλών της ZZR. Παρόλα αυτά, ούτε και οι επιδόσεις της επηρεάστηκαν από αυτή την τιμή βάρους!
Το ZZR1100 τελικά κατανικήθηκε στον αγώνα της τελικής ταχύτητας, από το Honda CBR1100XX Blackbird, που πέτυχε 287,3 χιλιόμετρα την ώρα, πιστοποιημένα. Από εκεί και πέρα, ακολούθησε και η γνωστή Suzuki Hayabusa, αλλά και η «συμφωνία κυρίων» που περιόριζε τις ταχύτητες των μοτοσυκλετών παραγωγής στα 300 χιλιόμετρα την ώρα…
Jonny δεν μιλάω για επαρχιακό ούτε για Μέγαρα αλλά για εθνική με μεγάλες ευθείες και αρκετές στροφές,μιλάω δηλ για τον δρόμο που σχεδιάστηκε ο ζουζουρας.......και το blackbird ήταν για ευθείες αλλά έστριβε κιόλας.....
Σπουδαίο μηχανάκι που όμως δεν έστριβε,κάποτε μου έκανε πλάκα ενας ζουζουρας στην ευθεία της Τρίπολης αλλά μετά του έκανα εγώ πλάκα στις κατηγορίες στροφές του Αρτεμισίου με gsxr750m
Jonny δεν μιλάω για επαρχιακό ούτε για Μέγαρα αλλά για εθνική με μεγάλες ευθείες και αρκετές στροφές,μιλάω δηλ για τον δρόμο που σχεδιάστηκε ο ζουζουρας.......και το blackbird ήταν για ευθείες αλλά έστριβε κιόλας.....
Γιάννη άλλο το gsxr και άλλο το zzr έλα να σε κάνω πλάκα με παπάκι μέσα σε πόλη...
Σπουδαίο μηχανάκι που όμως δεν έστριβε,κάποτε μου έκανε πλάκα ενας ζουζουρας στην ευθεία της Τρίπολης αλλά μετά του έκανα εγώ πλάκα στις κατηγορίες στροφές του Αρτεμισίου με gsxr750m