Οι κίνδυνοι στα μετόπισθεν μπορούν να είναι πολλοί και χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, κοιτάζοντας πρωτίστως μέσα από τους καθρέφτες μας, αλλά και πάνω από τον ώμο μας. Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά στις παρακάτω κατηγορίες κινδύνων και έχετε πάντοτε το νου σας.
· Είναι αυτονόητο ότι το δίκυκλό μας θα πρέπει να έχει πάντοτε τους καθρέφτες του και ότι θα πρέπει να είναι ρυθμισμένοι σωστά.
· Όταν αλλάζετε λωρίδα, μην αρκείστε στο να κοιτάζετε μόνο μέσα από τους καθρέφτες. Κοιτάξτε και πάνω από τον ώμο σας, για να σιγουρευτείτε ότι δεν πρόκειται να κλείσετε το δρόμο σε κάποιον.
· Κλεφτές ματιές στα μετόπισθεν απαιτούνται πριν από κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, όσο μικρή κι αν είναι. Ακόμη κι αν αλλάξετε πορεία κατά μισό μέτρο για να αποφύγετε κάποια λακκούβα, βεβαιωθείτε πως κάποιο άλλο όχημα δεν επιχειρεί να σας προσπεράσει.
· Όταν περνάτε ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, καλό είναι να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή αν σας ακολουθούν άλλα δίκυκλα. Έτσι, δε θα αιφνιδιαστείτε αν κάποιος ανυπόμονος επιχειρήσει προσπέραση στο πρώτο άνοιγμα.
· Στην ίδια περίπτωση, αν βρίσκεστε μπροστά σε μια ουρά από δίκυκλα που κινούνται ανάμεσα σε ουρές αυτοκινήτων, μην αφήνετε τους πίσω σας να καθορίζουν το ρυθμό σας. Αν πιστεύετε ότι πηγαίνετε αργά, αφήστε τους να σας προσπεράσουν με την πρώτη ευκαιρία.
· Η πρώτη σας αντίδραση μόλις ακούσετε κάποια σειρήνα πίσω σας θα είναι να ελέγξετε με τους καθρέφτες σας αν εμποδίζετε κάποιο όχημα έκτακτης ανάγκης (όπως ασθενοφόρο). Φυσικά, θα πρέπει να κάνετε στην άκρη, αλλά όχι χωρίς να ελέγξετε πρώτα αν είστε ασφαλείς.
· Ειδικά στην εθνική, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς μεγαλύτερες, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, όταν αλλάζετε λωρίδα. Κοιτάξτε και πάνω από τον ώμο σας, για να βεβαιωθείτε ότι δεν έρχεται κάποιος με μεγάλη ταχύτητα και μην παραλείψετε να κοιτάξετε και από δεξιά.
· Αν κολλήσετε κάπου στην κίνηση και επιχειρήσετε επιτόπια μανούβρα, η οποία περιλαμβάνει και κίνηση προς τα πίσω, βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχει κάποιο άλλο δίκυκλο πίσω σας. Ο καθρέφτης, στην περίπτωση που είναι κολλημένος ακριβώς πίσω σας, δεν αρκεί.
· Απαραίτητες είναι και οι κλεφτές ματιές πίσω σας, στην περίπτωση που σταματήσετε σε κάποιο κόκκινο φανάρι. Καλό είναι να επιλέξετε να σταματήσετε στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος ή μπροστά από άλλο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, (ειδικά το βράδυ), θα πρέπει να έχετε το νου σας για αυτοκίνητα που ενδεχομένως δε σας δουν.
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Ducati Hypermotard 698 Mono: Το δυνατότερο μονοκύλινδρο παραγωγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr