Η Honda επιχειρεί μια νέα προσέγγιση στα αστικά – περιαστικά δίτροχα με την σειρά NC και θεωρούμε ότι το «X» αποτελεί την καλύτερη υλοποίηση αυτού του project. Συνδυάζοντας ιδανικά στοιχεία από τις street adventure και τα mega scooter, το NC 750 X μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες των αναβατών στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις αλλά και να εκπληρώσει τουριστικές επιθυμίες.
Το DCT του NC 750 X το ανάγει ως την πιο hi-tech επιλογή στην κατηγορία, προσδίδοντας του μια μοναδική προσαρμοστικότητα, τουλάχιστον σε ότι αφορά στον τρόπο με τον οποίο η ισχύς διαχειρίζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο ικανός να χωρέσει ένα full face κράνος αποθηκευτικός χώρος εκεί που στις συμβατικές μοτοσικλέτες βρίσκεται το ρεζεβρουάρ, εκτοξεύει τα επίπεδα πρακτικότητας, ενώ η πολύ χαμηλή κατανάλωση, εξασφαλίζει μακρπρόθεσμα αρκετά ευρώ στην τσέπη του ιδιοκτήτη.
Η μοτοσικλέτα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα κυρίως την αστική μετακίνηση: Βάρος συγκεντρωμένο χαμηλά, λεπτή σιλουέτα, απίστευτα ελαστικός κινητήρας, ευκολία χερισιμού, κλασσική φιλικότητα Honda και ευελιξία, είναι μια σειρά από «εργαλεία» στην υπηρεσία του αναβάτη για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κυκλοφοριακή συνθήκη και οποιονδήποτε δρόμο εντός της πόλης.
Αλλά και εκτός αυτής, το NC 750 X δεν πει όχι, είτε πρόκειται για μονοήμερες αποδράσεις, είτε για πιο μακρινά ταξίδια.
Η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική και μόνο η σέλα, ειδικά το τμήμα του συνεπιβάτη, είναι αυτή που θα θέσει κάποιους περιορισμούς, αναγκάζοντας σχετικά συχνά, σε στάσεις για ξεμούδιασμα. Ο υποτετράγωνος κινητήρας με τα «χαμηλά κόκκινα» μπορεί να περιστρέφεται όλη ημέρα στο «comfort zone» του, προσδίδοντας υψηλές μουαγιέν και έχοντας αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις, χωρίς να αγκομαχά.
Αν ο αναβάτης του NC 750 X το επιθυμεί, μπορεί να θέσει το DCT στην S3 ρύθμιση ή να πάρει απόλυτα τον έλεγχο στην manual λειτουργία του κιβωτίου και να οδηγήσει σβέλτα την μοτοσικλέτα σε οποιονδήποτε δρόμο επιτρέπει κάτι τέτοιο. Η μοτοσικλέτα θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα, με την «δεμένη» αίσθηση της να αποπνέι σιγουριά και το μόνο που θα ενοχλήσει κάπως, είναι η απουσία ενός δεύτερου δίσκου μπροστά, όταν το φρενάρισμα πλησιάζει στο οριακό.
Αγοράστε την αν:
-Σας αρέσει η ιδεά του «κιβωτίου χαμαιλέοντα» και θέλετε αυτόματες
αλλά και manual αλλαγές ταχυτήτων
-Αναγνωρίζετε τα πλεονεκτήματα των mega scooter αλλά τα θεωρείτε
υπερβολικά σε όγκο και τιμή
-Η χαμηλή κατανάλωση είναι βασικό κριτήριο στην επιλογή σας
Προσπεράστε την αν:
-Θέλετε πλήρη έλεγχο του κιβωτίου και δεν μπορείτε χωρίς συμπλέκτη
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής.
Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας.
Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα.
Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί.
*Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής. Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας. Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Το πιο όμορφο? Θα έλεγα Kawasaki. Το διαχρονικό? Θα έλεγα vstrom. Το πιο ποιοτικό? θα έλεγα BMW. To Honda το δουλειά έχει εκεί?
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα. Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί. *Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)