Η τρίτη γενιά ενός μοντέλου που «ασπάστηκε» πολύ νωρίς την φιλοσοφία των Street Adventure, των μοντέλων δηλαδή που συνδυάζουν χαρακτηριστικά On-Off, με 17” διαμέτρου τροχούς, σε ένα αμιγώς ασφάλτινο στήσιμο. Απ΄όταν παρουσιάστηκε το Versys κατέστηστησε ξεκάθαρη την θέση του, αποποιούμενο οποιαδήποτε ανάμιξη με το χώμα (πέραν κάποιων βραχέων διασχίσεων σε καλά πατημένα εκτός δρόμου τμήματα), ρίχνοντας όλο το βάρος στην ασφάλτινη χρήση.
Με δικύλίνδρο σε σειρά κινητήρα που εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τους πιο fun της κατηγορίας, γρήγορη γεωμετρία, άνετες διαδρομές αναρτήσεων και «δεμένη» συμπεριφορά, το Versys απευθυνόταν και συνεχίζει να απευθύνεται σε όσους θέλουν νεύρο στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Πράγματι, στην πόλη, μπορεί εύκολα να παρασύρει τον οδηγό του σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, με την γενικότερη ζωντάνια που αποπνέει.
Παρ΄όλα αυτά, θα υπακούσει πειθήνια και στην εντολή του αναβάτη για χαλαρή βόλτα, με την ελαστικότητα του κινητήρα, να υποστηρίζει και αυτό το mode. To Versys, είναι μια μοτοσικλέτα που σε παρακαλάει σαν οικόσιτος σκύλος για βόλτα, το ΣΚ ή σε οποιαδήποτε ευκαιρία παρουσιαστεί, καθότι πετάει την σκούφια του για στροφιλίκια οποιασδήποτε χάραξης και ποιότητας ασφάλτου, τα οποία «καθαρίζει» με χαρακτηριστική άνεση, χαρίζοντας στον αναβάτη του έντονες στιγμές οδηγικής απόλαυσης.
Τα όρια σε αυτό το πεδίο τα θέτει το πίσω αμορτισέρ, που παρουσιάζει κάποιες πλεύσεις σε συνθήκες μεγάλης πίεσης, που δεν συνάδουν όμως και πολύ με την κατηγορία. Το μπροστινό του πάντως είναι ακλόνητο και λειτουργεί άψογα.
Το Versys, ταξιδεύει επίσης με χαρακτηριστική ευκολία, όντας σταθερό και με μεγάλα αποθέματα ισχύος για υψηλές μουαγίεν, αν και τα επίπεδα άνεσης δεν τα λες τα κορυφαία στην κατηγορία. Στο χώμα, το Versys έχει βεληνεκές και δυνατότητες λιιιιγο καλύτερες από ένα street, καθαρά και μόνο λόγο μεγαλύτερους ύψους και διαδρομών αναρτήσεων.
Θα σας πάει στην «εξωτική» παραλία το καλοκαίρι, θα σας μεταφέρει σε καλά πατημένους δασικούς για λίγο, ώστε να πάρετε «τζούρες» οξυγόνου αλλά μέχρι εκεί.
Αγοράστε την αν:
-Σας αρέσει η «σπιρτόζικη» συμπεριφορά και το «νεύρο»,
-Κάνετε συχνά ταξιδάκια αναψυχής από δευτερεύοντες επαρχιακούς
-Θέλετε έναν καλό σύμμαχο στα στροφιλίκια
Προσπεράστε την αν:
-Θέλετε το μέγιστο της άνεσης και luxury – χαλαρό χαρακτήρα
-Σας αρέσει η εξερεύνηση στο δασικό και όχι μόνο χωμάτινο οδικό δίκτυο
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής.
Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας.
Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα.
Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί.
*Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής. Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας. Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Το πιο όμορφο? Θα έλεγα Kawasaki. Το διαχρονικό? Θα έλεγα vstrom. Το πιο ποιοτικό? θα έλεγα BMW. To Honda το δουλειά έχει εκεί?
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα. Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί. *Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)