Το µικρότερο κόστος χρήσης, το έχει το Honda. Η υπόσχεση της εταιρείας για ένα οικονοµικό από κάθε άποψη µοντέλο, φαίνεται πως εκπληρώνεται στο ακέραιο, µε το NC 750 X να είναι αυτό µε τις µικρότερες απαιτήσεις σε καύσιµο αλλά και τα πιο οικονοµικά service, παρ΄όλη την πολυπλοκότητα του DCT.
Αν προσθέσουµε όµως και την τιµή αγοράς του που είναι η δεύτερη υψηλότερη, κάτι που δικαιολογείται εν µέρη από το DCT και από το γεγονός ότι είναι 750 κ.εκ., χάνει τα πρωτεία σε συνολικό κόστος. Ωστόσο ο συνειδητοποιηµένος αναβάτης που θα το κρατήσει περισσότερα από τρία χρόνια θα αποσβέσει σταδιακά την τιµή αγοράς του, απολαμβάνοντας σταθερά το µικρότερο κόστος χρήσης ανά έτος.
Το Versys σε αντίθεση, έχει το υψηλότερο κόστος χρήσης, κάτι που οφείλεται στα δύο service που χρειάζεται κάθε χρόνο και στην µεγαλύτερη κατανάλωση του. Έχοντας όµως και την πιο προσιτή τιµή αγοράς, τελικά δεν «πονάει» όσο φαντάζεται κανείς την τσέπη του ιδιοκτήτη του.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, πρόκειται για µια µοτοσικλέτα που ξεχωρίζει µε τον fun χαρακτήρα της και την «ζωντάνια» που αποπνέει, στοιχεία που αν ιεραρχούνται ψηλά στην λίστα των θέλω ενός υποψήφιου αγοραστή, αξίζουν τα έξτρα ευρώ που κοστίζουν.
To F 700 GS εντυπωσιάζει µε το δεύτερο µικρότερο κόστος χρήσης, πράγµα που σηµαίνει οτι σε µήκος χρόνου θα αποσβεστεί και ένα µέρος από την υψηλότερη όλων τιµή αγοράς που έχει στην βασική του έκδοση.
Πρόκειται φυσικά για µοτοσικλέτα 800 κ.εκ. µε εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και την µικρότερη απαξίωση σε περίπτωση µεταπώλησης αλλά οι αριθµοί είναι αριθµοί και αν κάποιος αποφασίζει βάση αυτών, καλό είναι να ξέρει ότι τουλάχιστον στα τρία πρώτα έτη, το BMW θα του ελαφρώσει περισσότερο απ΄όλα τον τραπέζικό του λογαριασµό, συνυπολογίζοντας φυσικά και το κόστος αγοράς.
Τελευταίο αφήσαµε το V-Strom και υπάρχει λόγος για αυτό. Βάση των υπολογισµών στο κόστος χρήσης είναι το δεύτερο ακριβότερο αν και µε πολύ µικρή διαφορά είναι η αλήθεια.
Συνυπολογίζοντας και το κόστος αγοράς του όµως, αποδεικνύεται το πιο συµφέρον στην τσέπη και αυτό είναι κάτι που το κατατάσσει συνολικά στην πρώτη θέση, αν και ο ιδιοκτήτης του θα κληθεί να πληρώνει σταθερά περισσότερα από το NC 750 X και το BMW F 700 GS κάθε χρονιά για service.
Όµως... η προωθητική ενέργεια της Suzuki που θέλει όσους έχουν αγοράσει ή θα αγοράσουν την µοτοσικλέτα από 1/1/2016 έως 31/12/2016, να έχουν δωρεάν service (αναλώσιµα + εργατικά) για 5 χρόνια, σηµαίνει ουσιαστικά ότι για το V-Strom, θα χρειαστεί να πληρώνετε µόνο βενζίνες , πάγια έξοδα και λάστιχα, τακάκια, αλυσιδογράναζα για αυτό το διάστηµα!
Το όφελος σας από αυτό θα είναι συνολικά 747,6 ευρώ στα τρία χρόνια (δηλαδή το κόστος των service), γεγονός που αλλάζει άρδην τα δεδοµένα και κάνει την µοτοσικλέτα της Suzuki την No1 επιλογή, µε οικονοµοτεχνικά κριτήρια τουλάχιστον.
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε.
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Θα δούλευε στην Ελλάδα μια εφαρμογή που «καρφώνει» τους παραβάτες;
Για να ευχαριστηθείς εσύ ενοχλείς τους γύρω σου;
EMOOV EV 4000: Retro σχεδιασμός, 75χλμ/ω τελική και τιμή στα 2.646 ευρώ
Λύσεις από την ESF Electromobility για scooter που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής. Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας. Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Το πιο όμορφο? Θα έλεγα Kawasaki. Το διαχρονικό? Θα έλεγα vstrom. Το πιο ποιοτικό? θα έλεγα BMW. To Honda το δουλειά έχει εκεί?
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα. Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί. *Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)