To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

To Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

Το 790 Adventure R

Το 790 Adventure R

Το 790 Adventure R

Το 790 Adventure R

Νέο ΚΤΜ 790 Adventure

Και επίσημα πλέον τέλος στην αναμονή: Αυτή είναι η πιο πολυσυζητημένη μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ για το 2019! Δείτε την εδώ…

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Μόλις αποκαλύφθηκε: Η στιγμή της επίσημης παρουσίασης της ΚΤΜ 790 Adventure είναι τώρα. Αυτή λοιπόν είναι η μοτοσυκλέτα, μια από τις πλέον αναμενόμενες και συζητημένες για την χρονιά που μας έρχεται, την οποία είχαμε δει και αρκετές φορές, φευγαλέα ή «ημιεπίσημα», στο παρελθόν.

H μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις: Την Adventure, που θα είναι και η βασική, και την Adventure R που θα είναι περισσότερο εστιασμένη στην off-road χρήση και θα φέρει διαφορετικές αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές –πιο συγκεκριμένα η βασική έκδοση θα φέρει πιρούνι WP 43 χιλιοστών, ενώ στην R έκδοση το πιρούνι θα είναι το WP Xplor των 48 χιλιοστών. Και στις δύο περιπτώσεις, η ανάρτηση θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, στην απλή έκδοση οι διαδρομές εμπρός και πίσω θα ανέρχονται στα 200 χιλιοστά, ενώ για την R έκδοση ανεβαίνουμε στα 240. Ακόμη, άλλες διαφορές θα είναι τα ελαστικά Metzeler Karoo 3 και ελαφρώς διαφορετική εμφάνιση. Ωστόσο, οι δύο μοτοσυκλέτες θα είναι αρκετά κοινές μεταξύ τους κατά τα άλλα.

Κοινό τους στοιχείο είναι ο δικύλινδρος κινητήρας των 790 κυβικών, που θα αποδίδει 94 ίππους και 8,9 kgm ροπής και λειτουργεί ως ενεργό στοιχείο, στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Το ρεζερβουάρ έχει τοποθετηθεί χαμηλά στην μοτοσυκλέτα, για καλύτερο ζύγισμα και θα έχει χωρητικότητα 20 λίτρων, το οποίο σύμφωνα με την ΚΤΜ, θα προσφέρει μια αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων. Για την πέδηση, φροντίζουν δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός που συνεργάζονται με 4πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω, βρίσκουμε έναν δίσκο 260 χιλιοστών και δαγκάνα 2 εμβόλων. Το ABS του μοντέλου θα είναι τύπου cornering με λειτουργία offroad. Οι τροχοί της μοτοσυκλέτας θα είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, βρίσκουμε traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ η απεικόνιση των ενδείξεων θα γίνεται σε μια νέα οθόνη TFT με σύστημα διασύνδεσης σε smartphone. Τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας, είναι όλα τύπου LED.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με διαθεσιμότητα και τιμή, αναμένονται.