Suzuki GSX-S 1000GX: Ταξιδιάρα superbike 150 ίππων

Suzuki GSX-S 1000GX: Ταξιδιάρα superbike 150 ίππων
5 Φωτογραφίες »

• Κινητήρας 999 κ.εκ. με 152 ίππους και 10,5 kgm ροπής
• Αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις που διαβάζουν το δρόμο
• IMU 6 αξόνων με Cornering ABS, Cornering Traction Control και Wheelie Control
• Ανετη εργονομία για ταξιδιωτική οδήγηση με σπορ προσανατολισμό

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Κινητήρας 999 κ.εκ. με 152 ίππους και 10,5 kgm ροπής

Η Suzuki GSX-S 1000GX ενσωματώνει έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 999 κ.εκ., βασισμένο στο εμβληματικό GSX-R 1000 K5 και τροποποιημένο για να καλύπτει τον τουριστικό της χαρακτήρα. Οι νομοθεσίες απαιτούν χαμηλούς ρύπους και οι αναβάτες ζητούν περισσότερο ομαλότητα και προβλεψιμότητα παρά εκρηκτικές επιδόσεις. Με αυτό το σκεπτικό η Suzuki την προίκισε να αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 10,5 kgm ροπής στις 9.250 σ.α.λ. Ταυτόχρονα η μέση κατανάλωση καυσίμου των 6,2 λίτρα/100 χλμ. και το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων τού προσδίδει αυτονομία που φτάνει (και ξεπερνάει ελαφρώς) τα 300 χλμ. Έτσι συνδυάζει σε ένα σπορ πακέτο τις επιδόσεις με τις ταξιδιωτικές δυνατότητες.
 

Αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις που διαβάζουν το δρόμο

Το αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού, με τον κινητήρα να είναι ενεργό μέρος του, είναι κατασκευασμένο με σκοπό να συνδυάζει την ακαμψία με την άνεση, αλλά φυσικά την παράσταση κλέβουν οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa. Το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και το μονό αμορτισέρ πίσω διαβάζουν το δρόμο και προσαρμόζονται σε αυτόν, χάρη στο σύστημα Skyhook, που συνδυάζει επίσης σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες από το έδαφος, την ταχύτητα, την κλίση, και φυσικά τις επιθυμίες του οδηγού. Για το φρενάρισμα φροντίζουν δύο δίσκοι 310 mm με ακτινικές δαγκάνες Brembo μπροστά και ένας δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin πίσω. Οι τροχοί 17 ιντσών συνοδεύονται από ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Dunlop Sportmax Roadsport 2, ενισχύοντας την πρόσφυση και τη σταθερότητα σε κάθε διαδρομή.
 

IMU 6 αξόνων με Cornering ABS, Cornering Traction Control και Wheelie Control

Η GSX-S 1000GX είναι εξοπλισμένη με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, όπως αδρανειακή μονάδα IMU έξι αξόνων που αποτελεί τη βάση για το Cornerning ABS, το ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα Cornering Traction Control και ―αν ο οδηγός είναι απρόσεκτος ή πολύ ...ορεξάτος― το Wheelie Control. Η οθόνη τεχνολογίας TFT και διαμέτρου 6,5 ιντσών παρέχει εύκολη πρόσβαση στις ρυθμίσεις των προγραμμάτων οδήγησης και των ημιενεργητικών αναρτήσεων, ενώ παράλληλα υποστηρίζει σύνδεση μέσω Bluetooth με smartphone για τον έλεγχο κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και οδηγιών πλοήγησης. Τα LED φώτα διαθέτουν λειτουργία που προσαρμόζεται στις συνθήκες κλίσης , ενώ το Cruise Control και το QuickShifter διπλής κατεύθυνσης συνεργάζονται, διατηρώντας την επιλεγμένη ταχύτητα ακόμα κι αν αλλάζουμε σχέση, και ενισχύουν έτσι την αίσθηση της άνεσης στις μεγάλες διαδρομές.
 

Ανετη εργονομία για ταξιδιωτική οδήγηση με σπορ προσανατολισμό

Η Suzuki GSX-S1000GX έχει κερδίσει τις εντυπώσεις ως μια ισορροπημένη επιλογή μεταξύ επιδόσεων, άνεσης και τουριστικής ευχρηστίας. Ο 1000άρης κινητήρας παρέχει άφθονη ισχύ, ενώ οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa εξασφαλίζουν προσαρμογή στις ανάγκες του αναβάτη και στις συνθήκες οδήγησης, με έμφανση στην άνεση ή στη σπορ οδήγηση. Επιπλέον, η εργονομία της με την ψηλή και όρθια θέση οδήγησης στα 845 mm, με το μεγάλο και άνετο τιμόνι με γωνία κάστερ 25,5 μοίρες και ίχνος 97 mm σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει πολύωρες διαδρομές με άνεση και σταθερότητα και ταυτόχρονα σπορ οδήγηση.