Ο δυνατός άνεμος, άλλωστε, αποτελεί ένα ακόμη από τα καιρικά στοιχεία που δε συμμαχούν με τους μοτοσικλετιστές και έχει την ιδιαιτερότητα ότι μπορεί να αποδειχθεί από απλά ενοχλητικός έως επικίνδυνος. Σε συνδυασμό με το κρύο, μάλιστα, το οποίο μπορεί να αποσυντονίσει τον αναβάτη, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο.
· Πρώτα από όλα, ντυθείτε καλά! Το κρύο είναι αρκετό και – ειδικά σήμερα – δε θέλετε να οδηγήσετε με παγωμένα άκρα. Μπότες, χοντρά γάντια και ισοθερμικά θα πρέπει να βγουν από τη ντουλάπα.
· Tα ρούχα σας δεν πρέπει να είναι φαρδιά, καθώς με τον σημερινό άνεμο θα «πεταρίζουν» συνεχώς και θα επηρεάζουν τη συγκέντρωσή σας.
· Ακόμη κι όταν κινείστε με λίγα χιλιόμετρα, έχετε πάντα κλειστή τη ζελατίνα του κράνους, διαφορετικά τα μάτια σας κινδυνεύουν να γεμίσουν με σκουπιδάκια και σκόνη, εμποδίζοντας την ορατότητά σας.
· Σε περίπτωση που η μοτοσικλέτα σας είναι εξοπλισμένη με βαλίτσες ή έστω top case, καλό είναι να τα αφαιρέσετε, ειδικά αν δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσετε. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσετε σημαντικά τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας του ενάντια στις ριπές του ανέμου.
· Καλό είναι επίσης, να μην αφήνετε κορδόνια, ιμάντες κτλ. από τα ρούχα σας ή τις τσάντες σας να κινούνται ελεύθερα, καθώς θα σας τιμωρήσουν με άφθονο… μαστίγωμα!
· Προσπαθήστε να διατηρήσετε το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας όσο το δυναόν χαμηλότερα, σκύβοντας ελαφρά πάνω στο ρεζερβουάρ.
· Έχετε το νου σας στα δεντράκια στην άκρη του δρόμου, ώστε να υπολογίσετε την κατεύθυνση και την ένταση του ανέμου.
· Σε περίπτωση που προσπερνάτε φορτηγό ή λεωφορείο, υπολογίστε τα ρεύματα αέρα, τα οποία αρχικά θα σας τραβήξουν προς το μέρος του και έπειτα θα σας διώξουν. Αν και συνήθως είναι ελεγχόμενα, σε δυνατό αέρα είναι καλό να αποφεύγονται.
· Διατηρήστε το στροφόμετρο σε υψηλή τιμή, ώστε να εκμεταλλευτείτε το γυροσκοπικό φαινόμενο που δημιουργείται στους άξονες του κινητήρα και να διατηρήσετε σταθερή τη μοτοσικλέτα σας.
· Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή, όταν κινείστε με δίκυκλο που διαθέτει μεγάλες επιφάνειες, όπως, για παράδειγμα, scooter. Οι ριπές του ανέμου θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τη σταθερότητά του.
· Έχετε υπόψη σας, είτε κινείστε στην πόλη είτε έξω από αυτή, πως ένα άνοιγμα (μεταξύ κτιρίων ή βουνών ή γενικότερα φυσικών εμποδίων) σημαίνει και μια γενναιόδωρη ριπή αέρα, οπότε φροντίστε να είστε προετοιμασμένοι.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Repsol λιπαντικό Qualifier Fork Oil
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr