Όπως είναι φυσικό, κανείς μας δε γεννήθηκε έμπειρος μοτοσικλετιστής και μόνο η τριβή με τη μοτοσικλέτα (και όχι με την άσφαλτο – μακριά από εμάς!) μπορεί να προσφέρει την απαραίτητη εμπειρία, η οποία θα βελτιώσει τις ικανότητές μας. Αλλωστε, όσα μαθήματα κι αν κάναμε, ουσιαστικά μάθαμε πώς να περάσουμε τις εξετάσεις και όχι τόσο πώς να οδηγούμε σε κανονικές συνθήκες.
Μερικές απλές συμβουλές, λοιπόν, θα φροντίσουν ώστε να επιβιώσεις άθικτος από τα πρώτα αυτά χιλιόμετρα και να θέσεις τις βάσεις για τη βελτίωσή σου στην οδήγηση.
· Η επιλογή του πρώτου σου δικύκλου είναι ζωτικής σημασίας. Θα πρέπει να επιλέξεις ένα με το οποίο νιώθεις άνετα και μπορείς να οδηγήσεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Κανείς δεν ξεκίνησε τη μοτοσικλετιστική του καριέρα με superbike του λίτρου. Με λίγα λόγια, φρόντισε να επιλέξεις ένα μοντέλου μικρού ή μεσαίου κυβισμού, το οποίο δε θα είναι ιδιαίτερα βαρύ και θα μπορείς να το κουμαντάρεις με την ελάχιστη εμπειρία σου.
· Προτίμησε ένα μοντέλο με ABS. Ένα από τα συνηθέστερα λάθη των αρχαρίων είναι το απότομο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα των τροχών και την πτώση. Ένα μοντέλο με ABS θα βγάλει από τη μέση έναν σημαντικό και δύσκολο τομέα μάθησης.
· Στον προϋπολογισμό σου για την αγορά μοτοσικλέτας θα πρέπει να συμπεριλάβεις και την απόκτηση εξοπλισμού. Πρόκειται για έναν αδιαπραγμάτευτο τομέα! Κράνος, μπουφάν, γάντια και ένα ζευγάρι μποτάκια είναι απαραίτητα.
· Μην υπερκετιμάς τις ικανότητές σου. Η ώρα που θα πιεις το αίμα του δικύκλου σου αργεί ακόμη και θα πρέπει να είσαι μετρημένος και εξαιρετικά προσεκτικός στην αρχή.
· Οδήγησε αμυντικά. Πρόκειται για μια συμβουλή που ισχύει για κάθε αναβάτη, ανεξαρτήτως εμπειρίας. Ειδικά τον πρώτο καιρό, κατά τον οποίο οι αντιδράσεις σου δε θα είναι όσο γρήγορες πρέπει, καλό είναι να ακολουθήσεις κατά γράμμα τη μέθοδο αυτή.
· Τον πρώτο καιρό καλύτερα να αποφεύγεις τις βροχερές ημέρες. Το βρεγμένο οδόστρωμα δυσκολεύει περαιτέρω την οδήγηση και ίσως δυσκολευτείς ακόμη περισσότερο να αντιμετωπίσεις κάποιες καταστάσεις. Ασε που στη βροχή πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων τρελαίνονται και γίνονται πιο επικίνδυνοι.
· Απέφυγε τον πρώτο καιρό να μεταφέρεις συνεπιβάτη. Δεύτερο άτομο στη σέλα σημαίνει μεγαλύτερο βάρος και αλλαγή της συμπεριφοράς του δικύκλου, λόγω μετατόπισης του κέντρου βάρους.
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Ducati Hypermotard 698 Mono: Το δυνατότερο μονοκύλινδρο παραγωγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr