Αυτός ο τρόπος, φυσικά, δεν είναι να αναβάλλουμε ή να ξεχάσουμε τη συντήρηση της μοτοσικλέτας μας, όσο κι αν κοστίζει αυτή. «Προσέχω για να έχω» λέει η έκφραση και ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση της μοτοσικλέτας μας. Ακολουθήστε, λοιπόν, τις παρακάτω συμβουλές και, ειδικά σε βάθος χρόνου, θα έχετε επιτύχει την καλύτερη δυνατή οικονομία στη συντήρηση της μοτοσικλέτας σας.
· Μην αμελείτε σε καμιά περίπτωση το πρόγραμμα συντήρησης που προτείνει ο κατασκευαστής. Ακόμη και μια μικρή καθυστέρηση, μπορεί να καταλήξει σε σοβαρή βλάβη. Προτιμάτε να πληρώσετε μια αλλαγή λαδιών ή την επισκευή ενός κολλημένου κινητήρα;
· Όπως μας λένε και οι γιατροί για το σώμα μας, κάθε ασθένεια μπορεί να θεραπευτεί πιο εύκολα, αρκεί να εντοπιστεί εγκαίρως. Μην αγνοείτε, λοιπόν, τυχόν μηνύματα που σας στέλνει η μοτοσικλέτα σας και προλάβετε οποιαδήποτε μικροβλάβη, πριν καταλήξει σε κάτι σοβαρότερο.
· Δεν υπάρχει φθορά πάνω στη μοτοσικλέτα που να θεωρείται ασήμαντη και να μην καταλήγει σε άλλες, σοβαρότερες (και ακριβότερες) φθορές.
· Ξεκινήστε να πραγματοποιείτε μόνοι σας κάποιες εύκολες εργασίες συντήρησης, όπως αλλαγή λαδιών και φίλτρων. Μάθετε, όμως, τα πάντα για αυτές, πριν ξεκινήσετε.
· Φροντίστε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια πάνω στη μοτοσικλέτα σας. Αν οι ντίζες είναι καλά συντηρημένες, δε θα σας ζητήσουν αντικατάσταση. Αν η αλυσίδα είναι καλολαδωμένη και σφιχτή, δεν πρόκειται να φθείρει τα γρανάζια πριν την ώρα τους.
· Η πιο απλή «συντήρηση» πάνω σε μια μοτοσικλέτα είναι αυτή των ελαστικών. Εφόσον τα ελαστικά σας έχουν πάντοτε την κατάλληλη πίεση, η φθορά μειώνεται (ανάλογα, βέβαια, και με τον τρόπο οδήγησής σας) και η κατανάλωση βενζίνης παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
· Πηγαίνοντας τη μοτοσικλέτα σας στο μηχανικό, θα πρέπει να είστε ενημερωμένοι ποιες εργασίες είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν. Αντίστοιχα, όταν την παραλάβετε, μάθετε τα πάντα: ποιες από αυτές πραγματοποιήθηκαν, ποιες επιπλέον και γιατί και, φυσικά, πόσο κόστισε η καθεμία.
· Μην εμπιστεύεστε αμφιβόλου προέλευσης και ποιότητας ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Μπορεί να αποβούν ακριβότερα σε βάθος χρόνου.
· Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την εγγύηση που συνοδεύει τη μοτοσικλέτα σας. Για τα πρώτα δύο χρόνια (συνήθως τόσο διαρκεί) μην προχωρήσετε σε μετατροπές και βελτιώσεις που μπορούν να την ακυρώσουν.
· Συνήθως, μια βελτίωση στη μοτοσικλέτα σας πρέπει να συνοδευτεί κι από άλλες ρυθμίσεις, ώστε όλα να συνεχίσουν να λειτουργούν ρολόι. Ακόμη και η απλή φαινομενικά αντικατάσταση του τελικού της εξάτμισης απαιτεί ρυθμίσεις στον κινητήρα. Διαφορετικά, οι βλάβες καραδοκούν.
· Τέλος, οδηγήστε τη μοτοσικλέτα σας όπως της αρμόζει. Ένα scooter δε μπορεί να κινηθεί σα supersport και ένα supersport δε μπορεί να κινείται συνεχώς μέσα στην κίνηση, με το βεντιλατέρ να δουλεύει υπερωρίες.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr