Συνήθως, το άγχος για κάποιον οδηγό αυτοκινήτου τελειώνει με το που θα βρει την πολυπόθητη θέση στάθμευσης ή παρκαρίσματος. Αντίθετα, το άγχος ενός μοτοσικλετιστή ξεκινά την ώρα που θα απομακρυνθεί από το δίκυκλό του – θα το βρει όπως το άφησε; Ή θα επιστρέψει σε μια πεσμένη μοτοσικλέτα;
Για το λόγο αυτό, η επιλογή της θέσης θα πρέπει να γίνεται λίγο προσεκτικά και να μη στριμώχνουμε τη μοτοσικλέτα, το scooter ή το παπί μας στο πρώτο μέρος που θα βρούμε.
· Στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες μεγάλες πόλεις, βρίσκονται κάποιες (αλλά όχι αρκετές) θέσεις παρκαρίσματος ειδικά για δίκυκλα, οι οποίες διαχωρίζονται με κάγκελα. Προτιμήστε τις συγκεκριμένες θέσεις, ακόμη κι αν περπατήσετε λίγο παραπάνω για τον προορισμό σας.
· Αποφύγετε να παρκάρετε σε πεζοδρόμια. Εκτός του ότι είναι παράνομο είναι και εξαιρετικά ενοχλητικό για τους πεζούς που τα χρησιμοποιούν.
· Αν αποφασίσετε να παρκάρετε ανάμεσα σε δύο σταθμευμένα αυτοκίνητα, σιγουρευτείτε πρώτα ότι υπάρχει άφθονος χώρος – όχι για να χωρέσει η μοτοσικλέτα σας, αλλά για να κάνουν τα αυτοκίνητα μανούβρες, όταν θελήσουν να φύγουν.
· Ακόμη και στην περίπτωση που υπάρχει χώρος, προτιμήστε να αφήσετε τη μοτοσικλέτα σας πιο κοντά στο δεύτερο αυτοκίνητο. Ο οδηγός του θα έχει καλύτερη ορατότητα, όσο κάνει μανούβρες, αφού θα την έχει μπροστά του. Αντίθετα, ο οδηγός του αυτοκινήτου που έχει πίσω του τη μοτοσικλέτα δε θα τη βλέπει το ίδιο καθαρά.
· Το να παρκάρεις τη μοτοσικλέτα σου πίσω από φορτηγό (ή φορτωμένο αυτοκίνητο) είναι σα να προκαλείς την τύχη σου. Οι πιθανότητες να την προσέξει από τους καθρέφτες είναι λίγες.
· Προσπαθήστε να μαντέψετε τις ικανότητες των οδηγών των αυτοκινήτων που βρίσκονται προς και πίσω από την παρκαρισμένη μοτοσικλέτα σας. Ένα αυτοκίνητο με γρατσουνιές και χτυπήματα στους προφυλακτήρες σημαίνει ότι ο οδηγός του δεν τα πάει πολύ καλά με το παρκάρισμα.
· Αν παρκάρετε σε δρόμο με κλίση, προτιμήστε το διπλό σταντ, αν έχετε. Αν δεν έχετε, φροντίστε ώστε το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας σας να κοιτά προς την κατηφόρα και ότι έχετε βάλει σχέση στο κιβώτιο.
· Σημαντικότατη, τέλος, είναι και η ασφάλειά της από κλέφτες. Φροντίστε η θέση που την αφήνετε να είναι ορατή από τους περαστικούς και μην την αφήνετε ξεκλείδωτη ούτε για μερικά λεπτά!
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr