LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαφορετικές συνθήκες απαιτούν και διαφορετικό φρενάρισμα.

Περί φρένων

Τα φρένα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα σημεία πάνω στη μοτοσικλέτα μας και για αυτό το λόγο θα πρέπει να βρίσκονται πάντοτε σε άριστη κατάσταση και να χρησιμοποιούνται σωστά.

 

Η σωστή χρήση έχει να κάνει με την ασφάλεια του αναβάτη, καθώς διαφορετικές συνθήκες απαιτούν και διαφορετικό τύπο φρεναρίσματος. Άλλωστε, τα φρένα ενός δικύκλου μπορούν κάλλιστα να ρίξουν τον αναβάτη στο έδαφος, αν δε χρησιμοποιηθούν σωστά και μπλοκάρουν τους τροχούς. Για αυτό το λόγο, σας παραθέτουμε κάποιες απλές συμβουλές, για να μάθετε κάποια πράγματα, αν είστε αρχάριοι, ή να θυμηθείτε κάποια άλλα, αν είστε έμπειροι.

· Σε μια μοτοσικλέτα, το μεγαλύτερος βάρος της πέδησης σηκώνει το μπροστινό φρένο. Το πίσω λειτουργεί υποστηρικτικά.

· Αντίθετα, σε ένα scooter, το πίσω φρένο είναι αυτό που αναλαμβάνει το περισσότερο φορτίο.

· Δύο δάχτυλα πρέπει να βρίσκονται ανά πάσα στιγμή στη μανέτα του φρένου, προκειμένου να μπορείτε να αντιδράσετε έγκαιρα σε κάθε κατάσταση.

· Στην περίπτωση που νιώσετε έναν από τους τροχούς σας να μπλοκάρει, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, αφήστε στιγμιαία τη μανέτα και ξαναπιέστε τη.

· Αν το δίκυκλό σας διαθέτει ABS, μην τρομάζετε από το κλώτσημα της μανέτας και, προπαντός, μην την αφήνετε. Συνεχίζετε να πιέζετε σταθερά για να φρενάρετε.

· Στη βροχή, η πρόσφυση είναι μειωμένη. Αυτό σημαίνει ότι δε μπορείτε να φρενάρετε με τον ίδιο τρόπο. Το φρενάρισμά σας θα πρέπει να είναι πιο προοδευτικό – για αυτό το λόγο είναι απαραίτητες και οι μεγαλύτερες αποστάσεις στη βροχή.

· Στις μοτοσικλέτες μπορείτε να συνδυάσετε τα φρένα σας με το φρένο του κινητήρα, το οποίο μειώνει την ταχύτητα με προοδευτικό τρόπο.

· Μην αμελείτε να ελέγχετε την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα τακάκια των φρένων σας. Εκτός του ότι, αν η πάστα έχει λιώσει, αποδεικνύονται επικίνδυνα, μπορούν να κάνουν και ζημιά στο δίσκο.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ