Είτε γιατί δεν υπάρχει περιθώριο προσπέρασης είτε γιατί δε μας εξυπηρετεί σε τίποτε να το προσπεράσουμε (για παράδειγμα, σε μια ουρά αυτοκινήτων που κινείται σε στενή λωρίδα κυκλοφορίας), θα αναγκαστούμε να μείνουμε πίσω του, θυσιάζοντας λίγη από την ορατότητά μας. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι και εξαιρετικά προσεκτικοί, όσο το ακολουθούμε. Φυσικά, και οι παρακάτω συμβουλές βοηθούν αρκετά.
· Δεν υπάρχει τίποτε πιο σημαντικό σε αυτή την περίπτωση, από το να διατηρήσετε μια ικανοποιητική απόσταση ανάμεσα στη μοτοσικλέτα σας και το προπορευόμενο αυτοκίνητο (τουλάχιστον ίση με το μήκος ενός αυτοκινήτου). Έτσι, θα μπορέσετε να αντιδράσετε εγκαίρως σε ενδεχόμενο φρενάρισμα του μπροστινού.
· Προτιμήστε να τοποθετηθείτε στο αριστερό μέρος της λωρίδας, πίσω από τον αριστερό τροχό του αυτοκινήτου. Έτσι, θα έχετε μια υποτυπώδη ιδέα για το τι γίνεται μπροστά του.
· Είναι σημαντικό, επίσης, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο όχι στο προπορευόμενο αυτοκίνητο, αλλά αρκετά πιο μπροστά. Ειδικά σε μια ουρά αυτοκινήτων, θα μπορέσετε να εντοπίσετε έγκαιρα τυχόν φρενάρισμα των μπροστινών και θα είστε προετοιμασμένοι λίγα δευτερόλεπτα πριν αναγκαστείτε να φρενάρετε κι εσείς.
· Από τη στιγμή που θα βρίσκεστε πίσω από τον τροχό του αυτοκινήτου και όχι στο κέντρο του, θα είστε σε θέση να προβλέψετε και λακκούβες ή άλλες κακοτεχνίες. Τα αυτοκίνητα συνήθως περνούν από πάνω τους, έχοντάς τις στο μέσο τους, ώστε να μην πέσουν μέσα οι τροχοί.
· Ακόμη κι αν η λακκούβα βρίσκεται στην άκρη του δρόμου, είτε θα δείτε το προπορευόμενο αυτοκίνητο να πραγματοποιεί ελιγμό αποφυγής (οπότε μπορείτε να το ακολουθήσετε) είτε να τραντάζεται, πέφτοντας σε αυτή. Με την κατάλληλη απόσταση, θα καταφέρετε να την αποφύγετε.
· Μην εκβιάσετε την προσπέραση. Όσο βρίσκεστε στην αριστερή πλευρά του δρόμου, θα μπορείτε να εντοπίσετε την κατάλληλη ευκαιρία και να προσπεράσετε τότε.
· Φυσικά, το ότι η προσπέραση από δεξιά κρύβει μεγάλους κινδύνους είναι αυτονόητο και δε σας το συνιστούμε σε καμία περίπτωση.
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr