Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλο μέρος των τροχαίων ατυχημάτων που περιλαμβάνουν μοτοσικλέτα έχουν γίνει σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Το σενάριο είναι γνωστό και όλοι το έχουμε λίγο-πολύ ζήσει: Η μοτοσικλέτα κινείται ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και σε ένα από αυτά ο οδηγός αποφασίζει να αλλάξει απροειδοποίητα λωρίδα κίνησης. Κόβει έτσι το δρόμο στη μοτοσικλέτα και η κατάληξη έχει να κάνει με το πόσο προετοιμασμένος ήταν ο αναβάτης.
Επειδή, λοιπόν, η διήθηση σε φέρνει σε μια από αυτές τις θέσεις που οι υπόλοιποι μπορεί να μη σε προσέξουν, οπότε εσύ πρέπει να προσέχεις και για τους άλλους – ειδικά αυτές τις ημέρες που η βροχή δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα, από πλευράς ορατότητας και δυνατότητας ακινητοποίησης. Σας παραθέτουμε, λοιπόν, κάποιες χρήσιμες συμβουλές, ώστε να βγαίνετε κάθε φορά αλώβητοι από τον λαβύρινθο του μποτιλιαρίσματος.
· Διατηρήστε σταθερά χαμηλή ταχύτητα. Κινούμενοι ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, καλό είναι να μην ξεπερνάτε τα 50 χλμ./ώρα, ενώ σε περίπτωση που και τα αυτοκίνητα κινούνται, αυξήστε τη μέχρι και 20 χλμ.ώρα παραπάνω από αυτά.
· Μείνετε 100% συγκεντρωμένοι στο δρόμο μπροστά σας και μην αφαιρείστε για κανένα λόγο. Ακόμη και η στιγμιαία ματιά στον πίνακα οργάνων μπορεί να σας στοιχίσει πολύτιμα δευτερόλεπτα αντίδρασης.
· Έχετε πάντα ένα ή δύο δάχτυλα στη μανέτα και τα πόδια έτοιμα να πιέσουν το πίσω φρένο ή να κατεβάσουν ταχύτητα στο κιβώτιο. Έτσι θα είστε προετοιμασμένοι για απότομο φρενάρισμα.
· Στην περίπτωση που η μοτοσικλέτα σας δε διαθέτει ABS, σε φρενάρισμα πανικού τερματίστε αρχικά τη διαδρομή της μανέτας στο πρώτο τσίμπημα των φρένων, απελευθερώστε τη ακαριαία και ξαναπατήστε φρένο. Με λίγη εξάσκηση, θα μπορείτε να φρενάρετε απότομα, χωρίς να κινδυνεύετε με μπλοκάρισμα των τροχών.
· Κινούμενοι ανάμεσα σε ουρές αυτοκινήτων μην εστιάζετε το βλέμμα σας στο πίσω μέρος τους, αλλά στις μπροστινές ρόδες, ώστε να δείτε εγκαίρως την αλλαγή κατεύθυνσης.
· Δώστε μεγάλη προσοχή όταν προσπερνάτε φορτηγά ή λεωφορεία. Δεν βλέπετε το αυτοκίνητο μπροστά του και ο οδηγός του δε βλέπει εσάς, οπότε είναι επικίνδυνο. Ελαττώστε ταχύτητα μέχρι να βεβαιωθείτε ότι το μπροστινό όχημα δε σκοπεύει να αλλάξει λωρίδα.
· Μη διστάζετε να χρησιμοποιήσετε διακριτικά την κόρνα σας, όταν θεωρείτε ότι κάποιος δε σας έχει δει και μπορεί να σας κόψει το δρόμο.
· Σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας (βροχή, σκοτάδι) καλό είναι να έχετε αναμμένα και τα αλάρμ, καθώς κινείστε.
· Μην αφήνετε τις μοτοσικλέτες πίσω σας να καθορίσουν την ταχύτητα με την οποία κινείστε. Κάντε στην άκρη, αφήστε τους να περάσουν και οδηγήστε με το ρυθμό που νιώθετε εσείς άνεση και ασφάλεια.
· Αποφύγετε να κολλάτε στον μπροστινό σας. Μια σειρά με δίκυκλα κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη σε περίπτωση που κάποιος μπροστά αναγκαστεί να φρενάρει απότομα.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr